úterý 7. května 2013

DIY Popelčiny třpytivé střevíčky :)

Ahoj, dneska mám tip pro všechny milovnice bot :) Jednou jsem narazila na stránku nějakého kluka, co se živí tím, že polepuje Loubotinky Swarovski kamínky. Vypadá to naprosto úžasně, ale samozřejmě, kdo na to má že :/ Nedalo mi to a našla jsem způsob, jak si vytvořit podobné boty. Celé to vyjde kolem 1000 Kč i s botkama, když si nebudete chtít polepit Guessky :) Polepit si můžete celou botu nebo jen třeba podpatek, pásek u sandálků, atd. Postup, co tu popisuji, vypadá strašně složitě, ale není to tak složité :)


Takže budete potřebovat nějaké boty, můžou být jakékoliv - lodičky, sandálky, tenisky,...co chcete polepit. Samozřejmě nejlépe vypadají lodičky. Zkuste si sehnat takové, aby ladily s barvou kamínků např. tělové lodičky a světlé kamínky, šedé lodičky a stříbrné kamínky. Není to pravidlem, můžete polepit i černé lodičky červenými kamínky, záleží na vás, ale barva lodiček bude trochu prosvítat.

Boty mám z mimibazaru za 399 Kč

Dále je potřeba lepidlo a nejlépe E6000. Nezkoušela jsem jiné a ani bych jiné nebrala. Tohle je na to nejlepší. Stojí kolem 200 Kč - opět přes eaby je levnější.

Poslední věc jsou kamínky. Brala jsem obyčejné umělé, protože ty Swarovski jsou strašně drahé. Seženete je přes ebay, stačí do hledání napsat rhinestones a to už si najdete. Nabídek je tam spousta na různé velikosti a barvy, stačí si vybrat. Můžete si vzít i Swarovski, to opět záleží na vás. Mějte ale na paměti, že kamínků je potřeba minimálně 10 000 kusů a Swarovksi by potom vyšly na několik tisíc. Počet kámínků je v závislosti na velikosti boty nebo na té oblasti, co chcete polepit. Já mám velikost 38 a podpatek 10 cm s platformou 1 cm a vypotřebovala jsem tak 7-8 tisíc kamínků, takže pokud máte třeba 41 a plánujete polepit 15cm boty, tak bych si vzala aspoň 13 tisíc kamínků, rezerva je vždy lepší :)
Teď jaké velikosti budete potřebovat. Čím více různých velikostí, tím lépe. Budete tvořit jakýsi nepravidelný vzorec kamínků, který vypadá nejlépe. Nedoporučuji lepit 1 velikostí, protože to nevypadá hezky. Potřebujete tak 3 tisíce velikosti s6, 5 tisíc velikosti s12, 2 tisíce s16 a 1 tisíc s20. To je množství na ty moje boty, takže čím větší, tím více kamínků. Můžete přidat více velikostí třeba 5 různých velikostí. Přes ebay kamínky vyjdou kolem 600 Kč. Nejdůležitější jsou s6, se kterými jednou řadou objedete okraje a vyplníte mezírky. s12 jsou také důležité, ty jsou použity nejvíce. Ty větší jsou potom na to pomyslné ,,rozbití,, toho uceleného vzorce kamínků a pro lepší vzhled.

s6, s12, s16, s20

Pracujte systematicky, nejprve namažte lepidlem tak 2 cm boty a pak pokládejte kamínky pomocí pinzety, trochu je přitlačte. Postupně tak zaplníte celou botu. nedodržujte žádný vzorec, prostě lepte různé velikosti jak vás napadne.
Zde vidíte na okraji ty nejmenší kamínky a pak už různé velikosti.

Celá práce mi zabrala tak 30 hodin času, ale výsledek stojí za to. Třeba budete rychlejší, já u toho ještě koukala na filmy :)



6 komentářů:

  1. tak to je opravdu nádherná práce

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt the best ;)nejdriv bych potrebovala ale spravne adeptky na predelani, ty mi zatim chybi :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, prosím tě, to lepidlo ti stačilo jedno? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty mám od ťamanů za 200, to jsi na tom celkem prodělala

    OdpovědětVymazat