úterý 23. dubna 2013

Syoss barva 9-5 a 10-5

Ahojky, chtěla bych se s vámi podělit o pár zajímavých zkušeností s domácím barvením :) Já patřím mezi odpůrce levných barev, protože ničí vlasy atd.-to jistě už víte. Nicméně jsem čím dál častěji přemýšlela nad tím, jak dosáhnout krásné barvy vlasů, aniž bych musela každý měsíc ke kadeřnici utratit tisíc korun :/ Moje přírodní barva vlasů je asi taková
(to je Gisele :)
ale já bych chtěla takovou tu nádhernou světlounkou záplavu blonďatých vlasů !
Kadeřnice mi neustále tvrdí, že jediná možnost je melír, s čímž souhlasím, protože jedině peroxid stáhne pigment z vlasu. Jenže melír je neskutečně ničí a vlasy rostou, takže každý měsíc máte odrosty. Navíc melír i žloutne a obnovovat neustále celou délku by vlasy asi po chvíli spálilo, takže co s tím? Stoprocentně existují barvy (ale i s tím peroxidem), co vlásky dostanou do takové světlé barvy. Chci a hledám takovou metodu barvení, co se vlasy můžou obnovit každý měsíc a budou v pohodě. Koukala jsem na net a spousta lidí píše spoustu různých názorů a zkušeností se všemi barvami, co se u nás dají v drogerii sehnat. Hledala jsem něco, co mi jen vlasy trochu stáhne, ale nespálí je - barvu si nechávám tak 20 minut, místo předepsané doby a můžu ji tak opakovat častěji - tedy 1x za měsíc. Rozhodla jsem se vyzkoušet Syoss, protože jejich odstíny mi připadaly nejvíce do studena. Nejprve jsem zkusila odstín 9-5. U kořínku působil asi 20 minut a na konečkách jen 5-10 minutek (ale celkem ne déle než 20). Když jsem se na sebe pak podívala, tak vlasy, kde už byl dřívější melír, byly bílé a strašně mě to vyděsilo, jelikož takhle bílé vlasy po melíru už padají. Ale bylo to v pohodě :) Nakonec to vyšlo tak, že odrosty mých vlasů byly světlounce žluté a melíry stažené do bíla. Za měsíc přišla na řadu 10-5 - a přijde mi, že tvoří trochu bělejší odstín vlasu, což se mi líbí :) Výsledky barvení jsou na fotkách. Veliké negtivum, které jasně poukazuje na to, co to je za driák, je to, že mě barva štípe na kůži a prvních pár dnů se více mastí. Takže jako provizorní řešení proč ne. Je to levné a vlasy jsou ok, ale z dlouhodobého hlediska raději ne - tedy za mě. Zkusím raději nějaké profesionální barvy od Goldwellu nebo Loréalu a samozřejmě dám vědět, jak to dopadlo! :)
Syoss 9-5

Takto dopadlo první barvení s 9-5 - moje vlasy jsou těch 10 cm odrosty. Omlouvám se za kvaliu fota :D očividně ne všecky mamky umí fotit, když řeknu pěšinu a kousek délek :D :)

Syoss 10-5


A tady je výsledek s 10-5


Doufám, že vám to pomohlo :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat