středa 11. září 2013

Tenisky na klínku, dobré nebo příšerné?

Ahoj holky,
dnes bych vám napsala recenzi na zajímavou obuv.
Trend tenisek na klínku je v plném proudu a jistě některé z vás minul, přesně jako mě. Nelíbilo se mi, jak to vypadá. Sportovní bota na podpatku? Spíš mi to připomínalo, jak když bych měla na noze nějakou tu zdravotní obuv nebo ortézu. Zvláštní mutant tenisky a klínové boty. Jednoduše nepřirozené a jistě ne elegantní. Vždy jsem vídala nějaké jako tyto.
Jistě má každý svůj vkus, ale teniska je pořád sportovní bota a má tak vypadat :) Jenže pak jsem narazila na jedny botky a tento trend si podmanil i mě. I takové boty mohou být krásné a elegantní, stačí hledat. Doopravdy můžete dosáhnout pohodlí a nevzdávat se výšky ani vzhledu :) Tady je pár příkladů.

Pořídila jsem si ty poslední, jsou z Humanicu. Hodně dobře se v nich chodí. Velice podobně jako v teniskách, akorát máte výš patu, což je podle mě hodně veliké plus na chození po městě. Ne všechny boty mají dostatečně silnou podrážku, aby uchránily patu před nárazy na dlažbě. Můžou z toho být různé problémy. Já jsem si vyzkoušela, jaké to je, mít odvápněné paty. Celý týden chodíte po špičkách :) Takže podpatek rozhodně oceňuji. Nohy z chůze vůbec nebolí. Nachodila jsem v nich kilometry a nic. Jediné, co je trochu na obtíž, je složité zavazování a dostávání se do bot. Podobně si zavazujete i brusle :D Navíc tenisky opticky prodlouží nohy, což je další plus.
Pokud tedy hledáte eleganci a pohodlí, jděte do nich. Jen je potřeba vybírat vkusně :)



6 komentářů:

  1. taky jsem se tomu loni smála, ale i na mě došlo :)
    mám béžové a kombinuju s kabátem stejné barvy ZARA basic a boyfriend džíny...

    A zdá se mi to super... není to na velkou investici (podle mě to zase rychle přejde), ale jako sranda na ,,tahačku" dobrý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tak :) taky v tom běhám po městě, když chci pohodlí, ale zase vysoký nohy. nosím ke skinny džínám :)

      Vymazat
  2. Já jsem z nich pořád vedle, ale ve špatném slova smyslu. Za mě prostě ne, nemůžu to pochopit a asi nikdy se do nich nezamiluju. A můžou vypadat jakkoli. Ale proti gustu.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně :) jako taky se mi nelíbí zase tolik, ale právě když chodím po městě, tak na to jsou nejlepší pořádné tenisky a ne nějaké lodičky. jenže zase chci trochu elegance, tak když najdu nějaké hezčí, beru je ven :)

      Vymazat
  3. Prosím, kde se dají koupit ty předposlední? Děkuji, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím no. Mně se tento trend teda popravdě vůbec nelíbí. Já osobně raději nosím normální tenisky, tedy nízké. Dokonce i teď přes zimu. Mám tu třeba jedny skechers dámské které jsou úplně super a hlavně pohodlné. Jen teda do sněhu moc nejsou, ale toho teď stejně moc není.

    OdpovědětVymazat