středa 5. června 2013

Maybelline Colorama tvářenka

Hezký den přeji, včera jsem si jen tak náhodou koupila tyhle tvářenky. Byly 2 kusy za 59 Kč :) I přes to, že je cena tak nízká, to jsou překvapivě dobré tvářenky. Mám odstíny 201 a 101. 201 je žvýkačková růžová, tvářím dodá lesklý růžový nádech. Někomu se to může zdát příliš třpytivé, mně se to ale líbí, hlavně, když svítí sluníčko. 101 je světlá broskvová barvička a skvěle se hodí na rozjasnění tváří pro ten letní opálený look. Balení je plastové, takové nic moc. Za tu cenu je to ale dobrý produkt - nesypou se a jsou celkem pigmentované. Konzistence je příjemná a dobře se s nimi pracuje. Nicméně jedno negativum se najde, nevydrží zase tak dlouho - jen kolem 8 hodin, pak už pomalu mizí. Zajděte si do drogerky a zkuste tuhle novou tvářenku, třeba se vám taky bude líbit :) Mějte hezký večer :)



101, 201


4 komentáře:

  1. Co jsem zatím koukala na recenze tak tyto tvářenky vypadají celkem dobře, mají pěkné barvy. Zítra se chystám do rossmannu tak jestli budou tak na ně určitě mrknu a myslím si, že nějaká přistane v mém košíku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto lícenky si chcem určite kúpiť, ale ešte som ich nikde nevidela. Tak ako ma doteraz Colorama nijako nezaujímala, tohtoročné novinky vyzerajú veľmi lákavo. A ty si teda vystihla super akciu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě colorama nezajímala, ale toto se jim povedlo :)

      Vymazat