úterý 16. července 2013

Saloos Giveaway !

Ahojky, je tady slíbený giveaway od značky Saloos. Je to jen malý giveaway, ale i tak doufám, že se zúčastníte :)
Vybrala jsem pár věcí, co by se vám mohly líbit.
Meduňkový olej do koupele. Jak jistě víte, meduňka nejen příjemně voní, ale hlavně uklidňuje, zmírňuje stres a napětí. Když si dáte meduňkový čaj před spaním, tak se vám bude hezky spát.
Levandulový olej na odlíčení, který vám odstraní i voděodolná líčidla.
A růžový balzám do kapsy. Můžete ho použít na celé tělo, i obličej a rty. A samozřejmě krásně voní po růži :)
Pravidla jsou jednoduchá, stačí být fanouškem a napište mi do komentářů, že máte zájem :)
GA začíná od teď a končí za 3 týdny, tedy 10.8.2013.
Doufám, že se vám produkty líbí, díky za účast !

95 komentářů:

  1. jistě že mám zájem :D
    ok-makeup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. určitě mám zájem, ceny jsou moc hezký! :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Samozrejme, že mám záujem :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. zájem mám na 100% :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kto by nemal záujem o také ceny? :) Jasné, že mám :)

    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Fanouškem jsem a zájem mám!
    lucie.zabranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká giveaway. Měla jsem ten odličovací olej s růžovým dřevem a byl perfektní na odlíčení gelových linek:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny máme zájem :D

    jestli nemusíme psát email, v případě výhry dodám...

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj určitě mám zájem :-)
    katerinamiklusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Saloos je skvely! misulka1@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Saloos je skvela znacka a kvalitni, miluju jejich vyrobky, od merunkoveho peelingu az po kokosovy olej na zimu:)

    kunix.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Levanduli zbožňuju a levandulový olej vypadá tuze lákavě, takže ano, taky mám zájem :)
    RandiDandi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. langova.kat@seznam.cz

    Zbožňuji Saloos :)

    OdpovědětVymazat
  14. mám zájem :),konečně bych chtěla něco vyzkoušet od Saloos..
    Sleduji na fb i přes gfc

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. SLeduji přes GFC jako Kejtý Hlaváčková.
    Ten balzám měla jednou mamka a byl dobrej :)) mám rozhodně zájem :D hlavackova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. nikatoth@zoznam.sk
    mám záujem :))

    OdpovědětVymazat
  17. Krásna giveaway túto značku milujem aj keď od nej nemám ešte ani jeden výrobok :D

    Mám zaujem sledujem :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  18. jasně že mám zájem o tak super věcičky..

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jasně, že mám zájem, úžasná giveaway!
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. super věci, úžasná GA :)
    email: j.cutakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mám záujem ;D
    e-mail : adwardd@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  22. mám záujem :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Super giveaway!! :)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj! Ja sa ti v prvom rade musím poďakovať za rýchle zaslanie výhry v predosšlej giveaway. Ani nevieš, ako som sa tešila, keď som zistila, že som vyhrala. Výhru už mám doma, ale ešte som ju nevidela, pretože som v zahraničí. Tejto GA som sa najskôr nechcela zúčastniť, chcela som dať teraz šancu iným, lenže veeeľmi sa mi páči, tak skúšam šťastie znova. Takže MÁM ZÁUJEM! :)
    Pa.
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to je v pohodě :) šanci má úplně každý. užij si zahraničí :)

      Vymazat
  25. GFC, FB - Maťa Straková
    jasneže mám záujem!
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji ;) Levanduli miluji, pěstujeme ji na zahrádce a pak sušíme a máme pověšenou ve skříních ať nám krásně voní prádlo. ;)

    magicmonca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Saloos je skvělá značka! Mám ji moc ráda. :-)
    email: Tedy3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Mám záujem a veľký :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Kde je Saloos, tam jsem já! Mám zájem :-) noretakla(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Zájem určitě mám, sleduju :)
    zakralikem@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Určite mám záujem =)! O Saloos som ešte (asi ako jediná) nepočula takže by ma výhra potešila =)
    baska008@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Tvůj blog je supr, krásný vzhled o článcích nemluvně .. jsi strašně sympatická :o) a tvé videa se mi líbí víc než od petrylovelyhair, getthelouk nebo msl3nik, brokolice a dalších blogerek. Jsi fakt užásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zájem, ale víc než o výhru, který by mě i tak určitě dost potěšila..o tvé další videa a recenze..

      Vymazat
    2. Ahoj, teda díky za hezký koment :) moc mě potěšil :)

      Vymazat
  33. Určitě mám zájem:) kacipekarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ano, mám zájem
    ondrakovaG@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mám zájem. :-)
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Něco od Saloos si chci už dlouho nakoupit, nejvíce mě láká ten balzám, jsem na ně úchylná :3 :D
    Sleduji přes GFC a mám zájem ! :D Máš moc hezký blog, jsem ráda, že jsem na něj narazila.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Mám záujem. :)
    misicka90801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. jeeeeej aj ja mám záujem :)
    cerutti44@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji a mám velký zájem, krásné ceny! :)
    fairy.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Uáá levandule a meduňka, moje oblíbené... sleduji jako kotě :)
    petajahodka(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. samozřejmě, že mám zájem
    Mgdalene0007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ovšemže mám zájem! :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. milujem saloos takže mám záujem :)
    MiuskaJ@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. áno áno, mám záujem :)
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Miluji tuto kosmetiku i vzhledem k tomu,že mám postiženého bratra,tak jí používáme spolu :-)
    Mám zájem
    bibiw@seznam.cz
    GFC: Ballerina

    OdpovědětVymazat
  46. Určite mám záujem :)
    Majushqa14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Darčeky sú úplne krásne, Saloos mám totiž veľmi rada. Sledujem ako Ela. mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com Zároveň ťa pozývam na Bioderma GA k sebe:)

    OdpovědětVymazat
  48. mám záujem :) :D

    Sisa.Luptakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Vypadá to skvěle :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. samozrejme, že mám záujem, rada by som niečo od saloos vyskúšala :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  51. mám zájem :)
    sleduji
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. krásná výhra!!! :)
    amanda.02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Vypadá to kráásně,to s medunkou potvrzuji. :) Dávám si před spaním čaj,když jsem nervózní a zabírá:)
    Mail: netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Miluju saloos a jasně, že mám zájem :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. brala bych všema deseti :-)
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Vypadá to nádherně. Chci samozřejmě vyhrát. :-)
    julie.pelikanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Samozřejmě, že mám také zájem. :D
    katylapisz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Chci vyhrát, johohó! :D
    domusest@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Zrovna mi dochází můj odličovák,takže ten levandulový olej by se mi vážně hodil!:O
    Jinak sleduju jako Kateřina Kanioková:)
    e-mail: kaniokova.katka@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  60. skvělá giveaway a nádherné ceny :)
    glaurka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Baví mě tvoje články, baví mě tvůj blog. Určitě mám zájem :)
    Tereza.Kadarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Oooooo, tak ten olej se mi tuze líbí a meduňku mám moc ráda, takže mám zájem :))
    Kamkak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. ano, samozřejmě mám zájem:) od Saloos jsem toho zatím moc nevyzkoušela, tak bych byla moc ráda, kdyby se na mě usmálo štěstí:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Kdo by neměl zájem o tak fajn dárečky:)
    email: rossettinks@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Mám zaujem, super vyber! cervenakovamaria@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  66. Mia01@centrum.sk Mám zaujem

    OdpovědětVymazat
  67. blondhair27@seznam.cz určitě mám zájem:)

    OdpovědětVymazat
  68. Mám zájem..:)
    GFC:Lucie Chaloupková
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. To vypadá krásně, zájem určitě mám, kdo by neměl. :) Sleduji tě jako Daysy. ;)

    D.a.y.s.y@seznam.cz
    http://days-of-daysy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  70. Krásné ceny!!:)
    janicka.ondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Sleduji Tě všude:)
    Oooo, ta meduňka:3 Pohlazení pro nosíky to musí být :D :)
    Velmi dobrý výběr výrobků:)

    lezerni.polivcicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ano, zájem mám! :-)

    pavlina.kuncova3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj, zájem mám, Saloos je nejlepší a nejvonavejsi.

    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Úžasné produkty, plus si ďalšie ešte pridala, nedá sa odolať :))

    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Mám záujem :-)
    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. mám zájem !! :')
    anes.kralikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Páni, to jsou skvělé ceny! :)
    Karin.@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj,MÁM ZÁJEM ;)
    valovapetra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj, našla jsem tě díky článku o celulitidě, moc hezký a povedený, určitě vyzkouším krém od Dermacolu..od Saloosu znám ten balzám, ráda se zúčastním :))
    misa.stylebook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Ano, zájem mám, fanoušek samozdřejmě jsem a mmůj email je mon1999283@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Skvělé ceny ! :) lucie-dostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. super ceny, určitě mám zájem soutěžit :)
    Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduji přes GFC jako Lucy Enne :)
    Určitě mám zájem soutěžit :)
    luciath483@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  84. Od tejto značky ešte nič nemám, takže určite mám záujem súťažiť :)

    laura.matheova@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  85. Kdo by neměl zájem o takovou výhru :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Vyskúšala by som ten ukludnujúci olej do kupela... :)
    21Lucka88@azet.sk

    OdpovědětVymazat