sobota 1. června 2013

Pleťové krémy z drogerie - Loréal, Mixa, Ryor

Ahojky holky :)
Obyčejně pleťovou kosmetiku z drogerie moc nepoužívám, protože ten rozdíl vidět je. Jak už to dnes bývá se vším, za co si člověk připlatí, to je kvalitnější. Jenže já jsem se i přes to rozhodla nějaké krémy vyzkoušet a porovnat je se značkami, jako je Clinique, Mary Kay, Benefit, etc. Třeba se najde nějaký dobrý :)
Nejprve se podíváme na Loréal. Jednou jsem někde četla reklamu na Nutri Gold Silk. Nedalo mi to a koupila jsem noční i denní krém na zimu, protože moje pleť je v zimě sušší. Každý z krémů stojí kolem 130-230 Kč, záleží na akci, které zrovna běží. Musím říct, že krémy jsou vážně dobré. Za tu cenu a objem 50 ml mi vydržely hodně dlouho, asi 7 měsíců. Pleť byla hezky hydratovaná celý den, protože krémy jsou mastnější. Denní krém nezanechával pocit lepkavosti ani takový ten pocit, že máte něco na obličeji. Jsou výživné, trochu zpevňující a pleť je hladká. Nenechte se zmást, že krémy jsou od 25-55 let proti vráskám apod. Dala jsem tuto sadu k Vánocům příbuzné (40 let) a hnedka na mě poslala sprchu nevole, že ještě není tak stará...achjooo :D Krémy jsou výživné, dobré na pleť, klidně si je pořiďte, i když vám je 20 ;)

Jelikož jsem s těmito spokojená, rozhodla jsem se od Loréalu koupit i nějaký lehčí gelový krém na léto a to byla chyba! Člověk vstoupí do drogerie s tím, že hledá nějaký produkt, ale nikdy nevíte, jaké to bude, dokud to nevyzkoušíte. To se mi nelíbí a takto utrácím zbytečně peníze :/ (proto je lepší i dražší kosmetika, že si to alespoň můžete vyzkoušet). Takže jsem si asi za 200 Kč koupila Loréal Triple Active Fresh pro normální/suchou pleť. Krém je gelový a zanechává lepkavý povrch. Moc nehydratuje. Uvidíme, až bude opravdu teplo, ale jinak s ním spokojená nejsem.

Další, co jsem se rozhodla vyzkoušet, je Mixa 24h Mouisturising Soothing Cream s 8% glycerinem. Cena byla 140 Kč. Vzhledem k tomu, že má být značka na citlivou pleť a všude je nápis, že je pod medickým dohledem, rozhodla jsem se krém otestovat a srovnat s řadou Botanical Effects od Mary Kay, což je snad nejjemnější kosmetika, co znám :) Absolutně bez parfemace a všeho ostatního. Na obalu se dočtete, že zklidňuje pleť,je hebčí, krém nelepí a má nemastné složení. Nu...krém tedy lepí a zanechává nepříjemný pocit čehosi na obličeji. Mastný úplně není, ale ten film zanechává. Mary oproti tomu zanechá jen jemnou pleť bez žádného filmu. Nicméně pleť nijak nereaguje a zklidněná trochu je. Jestli je krém úplně jemný na pleť bych zase tolik netvrdila. Obsahuje parfemaci, což Mary nemá. Vůně je taková jako u jiných krémů (třeba Loréal), ale není moc příjemná. Nevím, jestli to znáte, ale někdy mi třeba není moc dobře a ani mi pak nedělá dobře čichat tu parfemaci z obličeje, nebo z jiných krémů a tento vážně nevoní tak, že bych to potřebovala cítit celý den. Objem 50 ml je fajn, krém jistě vydrží pár měsíců. Také obsahuje Cetearyl Alkohol, což je látka, která pomáhá ke vzniku emulze krému a odpuzuje vodu. Takže nějaký alkohol tam taky je...Je to ale celkem dobrý krém za tu cenu, ale pokud mám srovnávat podle sensitivity- Mary je rozhodně lepší na citlivou pleť ;)


Ještě vám napíšu zkušenosti s očním krémem Ryor koenzim q10. Obsahuje avokádový a jojobový olej a na očích je lehký. Vůně je úplně stejná, jako u ostatních krémů, prostě krémová :) Krém zanechává pleť velice jemnou a rozdílu jsem si všimla už po první aplikaci. Pleť je vypnutější, příjemná a jakoby zářivější. Cena je 100 Kč a objem 30 ml, takže také vydrží dlouho. Pokud si denně aplikujete makeup a je vám už kolem 20, je dobré začít nějaký oční krém používat. Každý den oči zatěžujete, je potřeba se o ně starat :)
Takže celkově bych si opět koupila Nutri gold a Ryor na oči :)

3 komentáře:

  1. Raz som mala vzorček krému Loréal Nutri Gold a bol skvelý. Tak som chcela vyskúšať niečo pre mladšiu pleť. Skúsila som teda Triple Active a bolo to veľké sklamanie. Po čase som si kúpila denný a nočný Kód mladosti, ktoré som napokon dopoužívala na telo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesné to samé mi píšou i další kamarádky, taky to pak používají třeba na nohy :) nejhorší ale je, že utratíme peníze naprosto zbytečně :/

      Vymazat