neděle 7. července 2013

Prodloužení a zahuštění řas přirozeně

Ahojky holky :)
Už delší dobu poněkud válčím s výživou a na řasách se to nehezky podepsalo :( Koukala jsem na obrázky mých řas asi před půl rokem a teď a bohužel je mám polámané a mezery. Začala jsem hledat info a zkoumat a ptát se lidí chytřejších v tomto směru, než já a našla spoustu zajímavých odpovědí, co vás všechny jistě zajímají :)
V první řadě je dobré se nemalovat často - nepoužívat řasenku. Stačí párkrát do týdne a třeba o víkendu jim dát pauzu. Pokud máte tmavé řasy, tak nemusíte používat řasenku tak často. No jenže toto není můj problém, spíše to, že řasy nejsou dostatečně živené :/ Možností je spousta - jsou různá séra (koukala jsem na sérum No.1 za 3 tisíce..hmm tak to asi ne), prodloužit řasy nebo to zkusit přírodní cestou pomocí vitamínů, olejů a odpočinku (vynechat řasenku úplně).
Prodloužení řas mě také lákalo, protože bych nemusela používat řasenku, ale ta negativa jsou celkem častá a špatná :( Jistě víte, že po tom většině holek upadnou i jejich vlastní řasy. To je proto, že se vlastní řasa zatíží tou umělou+lepidlo, ten nápor nevydrží a upadne. Aby se to nestalo, je potřeba mít už svoje řasy krásné, zdravé a silné, a kdo by to pak potřeboval prodlužovat. Jistě se to dá udělat i šetrně (jak mi vysvětlovala kamarádka, co je dělá-díky :) - je potřeba použít extra lehoučké řasy a speciální lepidlo. Takové pak ale vyjdou na více peněz. A samozřejmě narazit na odborníky...Nu ale riskovat, že mi upadnou také nebudu...tak jaká je další možnost?

Další moje známá medička mi poradila, že jistá látka prostaglandin, která se používá do očních kapek pro snížení tlaku, má jako vedlejší účinek to, že budete mít nádherné řasy. Bohužel u nás je takový lék na předpis, ale když to zvládnete sehnat, máte to za pár korun. Kosmetické firmy si toho všimly a začaly s touto látkou vyrábět séra za tisíce korun (Latisse, Careprost, apod.)
Tady je obrázek před a po pár týdnech užívání. A samozřejmě čím déle používáte, tím krásnější řasy.

Pak tu máme ještě jednu cestu a to zkusit to přírodně. A toto budu po další 3 týdny zkoušet i já :) Namíchám si sérum - receptík je tady. Vitamín E a oleje posílí řasy přirozenou cestou. Navíc beru pravidelně Methionin, který se právě skvěle hodí, pokud vám ve stravě chybí maso, vejce, tuk, apod. Toto mi pomohlo i s vypadáváním vlasů ;) Každé ráno dám sérum ke kořínkům řas a pokud se budu malovat, pročešu si řasy sérem od Dermacolu. Večer nechám řasy dýchat. Žádná řasenka...
Tak jo, tady je obrázek v týdnu č.1 a uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.

5 komentářů:

  1. Tvoje řasy jsou ty spodní nebo na horní fotografii? Pokud na té spodní, nezdá se mi, že bys měla mezery. Vypadají docela dobře. To sérum může být dobré, ricinový olej je známý pomocník, takže se budu těšit na výsledek. Musí se to asi opatrně nanášet, aby se nedostalo to sérum do očí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje jsou ty poslední.přesně tak, olej v očích není dobrý. Vypadaly dřív lépe,ale ted už nic moc :( Řekla jsem si, že to zkusím a ukážu vám vývoj :)

      Vymazat
  2. Tak zkus transplantaci řas to je nejlepší co můžeš udělat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj jak ti to nakonec s rasama dopadlo? Taky bych potřebovala nějak vyzivit rasy a zhustit je.. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek. :-) Já v minulosti párkrát zkoušela takové ty nalepovací řasy a abych pravdu řekla, tak hrůza děs. Nechápu jak to může někdo nosit. Přirozené prodloužení je mnohem lepší. Jen to teda málokde umí udělat pořádně. Můžu ale říct, že mně se v tomto třeba dost osvědčil tento salon: https://beautiful-me.cz/

    OdpovědětVymazat