pátek 11. října 2013

Lipstick Giveaway :)

Zdravím všechny :)
Připravila jsem si pro vás u příležitosti svých narozenin :) opět další GA tentokrát plné rtěnek a lesků. Ráda nakupuji zajímavé věci a tady je pár, se kterými bych se chtěla s vámi podělit, nemusím dostat dárky jen já :) Balíčky budou opět 3 a snažila jsem se je barevně sladit tak, aby sedly téměř všem.
Najdete zde Lancome Rouge In Love č.232M a rtěnku přímo z Anglie od značky Loud Lips v odstínu Tangerine Cream, která nádherně sladce voní. Jako cukrárna :)
Další je známá Revlon Lip Butter také přímo z UK v odstínu Cupcake spolu s leskem od Sleek Peach Perfection. 
A poslední je rtěnka od Too Faced Marcia Marcia Marcia (zajímavý název, já bych to napsala jen jednou :D) a k tomu lesk od NYC v odstínu Crystal Pink.

Budu ráda, když se zúčastníte :) Stačí být fandou na blogu a na FB ;) Budu ráda za koment, že jste se zúčastnili.
GA začíná teď a končí za měsíc, tedy 11.11.
Doufám, že pár z vás udělám opět trochu radosti :)


36 komentářů:

  1. Pěkné ceny!:)
    Blog čtu pravidelně a na fb tě sleduji jako Janinka Ondrášková
    mail: janicka.ondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsou opravdu krásné ceny, hlavně ta rtěnka od Lancomu je přímo božská :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tvůj blog sice sleduji jen nějaký ten týden, ale moc se mi líbí! ;)
    Na facebooku tě sleduji jako Aneta Krikelová ( je dobré zjistit, že už jsem předem splnila všechny podmínky :D)
    email: krikelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Fb: Katie Bond Yeball
    Mě se nejvíc líbí balíček 2 :D
    langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. :) tak Jani, zkouším své štěstí :D Karolína :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj musím říct, že jsou to skvělé ceny :-)Mě by se líbíl balíček č.2 :-)
    Můj mail pro případ, že bych něco vyhrála :-) katerinamiklusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. skvělá giveaway! ten 2. balíček mě láká nejvíc :D
    Sleduju tady i na fb (ta pod jiným jménem, když tak dodám :))

    OdpovědětVymazat
  9. very.miklasova@gmail.com

    nejvíc s emi líbí balíček č. 2, a přeju jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. peknaradka@gmail.com
    Všechno nejlepší! :) Líbí se mi balíček 2(růžový) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda se zúčastním, skvělá giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  14. Páči sa mi druhý balíček :)
    Samozrejme sledujem ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Účastním se :) Sleduju přes obojí. Všechny balíčky jsou moc hezké, mám doma jen 2 rtěnky která nepoužívám a nevím kdy se dokopu k nákupu aspoň jedné :D Hlavněže ostatní kosmetiku nakupuju snad na kila :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno nejlepší :-)
    Xoxo.L@seznam.cz
    Sleduji

    OdpovědětVymazat
  17. sleduju :)
    nejvíc se mi asi líbí ten třetí balíček
    mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. lucinkabalintova@gmail.com
    sledujem :)

    OdpovědětVymazat
  19. sleduju :)
    líbí se mi 3.balíček :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. krásné ceny :-)
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. úžasná giveaway!:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Balíček č.2 je nejhezčí :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tie ceny sú skvelé :)
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkná soutěž :-) zkusím taky své štěstí. A samozřejmě sleduji obojí.

    OdpovědětVymazat
  25. Pekná GA:) Nevedela by som si vybrať z toľkých krásnych farieb ale asi najsympatickejší je mi 2. balíček.
    Je od teba moc milé že darčeky rozdávaš, aj keď by si ich mala ako oslávenkiňa dostať ty:) Tak ti aspoň takto poprajem všetko najlepšie, veľa šťastia a lásky a veeeľa nápadov na nové články.
    Sledujem ťa tu a aj na fb ako Dany Love Life.
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. ten druhý balíček sa mi páči najviac :3 ale všetky veci sú skvelé :)
    sledujem ťa aj na fb aj na blogu .. na fb pod menom: Nika Mikulášová a na blogu pod menom: Nikoleta Mikulášová
    nikoleta.mikulasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to zkusím :) Nádherné ceny :)

    Jinak sleduju tě jako Zuzka Brádlerová
    A email : zuzik1310@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Krásná giveaway! Je od tebe milé, že i přesto, že dárek by jsi měla od nás dostat ty, chceš udělat radost i nám. :)) Jinak ti přeji všechno nejlepší!! ;3
    Balíčky se mi líbí všechny, ale 1. bych neunosila, tím pádem se mi nejvíc líbí 2. a 3. :)
    Sleduji blog jako Veronika Nováková a facebook taktéž jako Veronika Nováková.
    Email: V.novakova11@seznam.cz
    Hodně štěstí všem! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Sice jsem ještě nikdy nevyhrála, ale i přesto to vyzkouším a budu sidržet palce :)

    OdpovědětVymazat
  30. katerina189@email.cz :)) ráda se zúčastním

    OdpovědětVymazat