úterý 14. ledna 2014

Catrice Camouflage Cream a báze pod makeup Prime and Fine

Ahojky všichni :)
Dneska vám ukážu další dva moje nejoblíbenější produkty od Catrice :) Tato značka je vážně skvělá ! Podle mě asi nejlepší z těch, co můžete v Rossmannu najít a bonus je, že je za parádní ceny :)
Potřebovala jsem nový korektor na zamaskování pupínků, co mi začly rašit po solárku a sáhla po Camouflage Cream. Jedná se o krycí krémový hutný korektor, takže skvělý na nedokonalosti kromě očního okolí.  Když ho porovnám se značkami jako MAC nebo Benefit, tento je mnohem lepší :) Konzistence je velice příjemná, úžasně kryje! a vydrží opravdu celý den. Cena je 75 Kč, 3g a balení také ucházející, takže tento výrobek rozhodně doporučuji. Co je možná malé negativum je, že je velice malý výběr odstínů (celkem 3), ale co také jiného čekat od malé značky :/ Žádnou down side u toho výrobku nevidím..

Další skvělý produkt je báze pod makeup Prime and Fine. Já nepatřím mezi lidi, co by si bázi dávali, nicméně jsem si řekla, že bych ji mohla používat alespoň na párty, plesy a rande - jednoduše, když má být pleť perfektní celý den :) Tato báze je další bomba od Catrice. Úžasně hebká a jemná, skvěle se roztírá a pleť zjemní, takže makeup pak vypadá lépe a nezachytává se tolik ve vráskách, pórech a podobně. Navíc funguje jako primer, takže vydrží i trochu déle pocení a denní námahu. Báze je silikonová a ne mastná. Cena je 129 Kč za 14g ve skle.

Tak doufám, že jsem vám ukázala pár dobrých tipů :) Mějte se hezky :)

2 komentáře:

  1. Camouflage už okukuju dlouho a pořád jí doma nemám. Prime jsem ještě asi ani nezahlídla nebo spíš se nedívám. Ale Catrice mám moc ráda.

    Laková Give zde!

    OdpovědětVymazat
  2. tiež na Camouflage pozerám už dlho :)

    pozývam ťa na môj blog a luxusnú giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat