sobota 11. ledna 2014

Sérum na řasy Brazil Keratin Perfect Lashes

Hezkou sobotu všem :)
Asi před 2 měsíci jsem si pořídila sérum na řasy Keratin perfect lashes, které se cenově pohybuje kolem 300 Kč (heureka ;). Používám ho téměř denně poslední 2 měsíce a jsem celkem spokojená. Hned se dozvíte proč :)
Zpevňuje již odrostlé řasy pomocí chemické reakce keratinu a to až o 100%, vyživuje řasy, kterým dodává arginin, aminokyseliny, taurin, karnitin, panthenol, tyrosin, biotin, atd atd. Je to prostě sérum nabušené vším, co vaše řasy potřebují, aby byly hustší a delší. Dá se používat i na obočí a vlasy, účinek je stejný.
Balení obsahuje 10 ml produktu, což by mělo vydržet na roční denní používání. Uvádějí, že byste je měli používat alespoň 3x týdně na noc, ale já používám tak 5x týdně a to i přes den, když se nechci malovat.
Je pravda, že někteří lidé uvádějí, že je sérum pálí. Mě také pálí, pokud si ho dám hned po odlíčení, ale dá se to vydržet - žádné zarudnutí nepozoruji. Pokud dám na nepodrážděná oční víčka, tak necítím nic. Řasy jsou delší tak o 2 mm jistě a hustší rozhodně také, jenže u mě je problém, že já je denně zatěžuji vrstvami řasenky, takže by výsledky byly jistě lepší, když bych ji použila jen párkrát do týdně. Takže pokud chcete pořádné výsledky, doporučuji se nemalovat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat