neděle 25. května 2014

Antiperspirant, co překvapivě funguje :)

Zdravím všechny, dnes bych se s vámi chtěla podělit o zkušenosti s jedním výrobkem, co je již nějakou dobu na trhu, nicméně mě vážně oslovil již během prvního použití :)
Nepatřím mezi lidi, co by se nějak výrazně potili, proto nepoužívám po většinu roku žádný deodorant. Ale jakmile teploty vyšplhají kolem 25 a výše, tak už se potím jak koník... nemluvě o stresu apod. Takže jednoduše, deodoranty a antiperspiranty mě úspěšně míjely, což ovšem v Čechách všeobecně nedoporučuji vynechávat, jelikož patříme k národu, co nezvládá osobní hygienu a všelijak zapáchá, čehož si můžeme jasně všimnout v MHD... :D bohužel...
Zašla jsem tedy do obchodu s tím, že chci antiperspirant - tento totiž spíše zabrání pocení, kdežto deodorant jen kryje pach potu. Řekla jsem si, že trochu zainvestuji a zkusím, co je pravdy na nových antiperspirantech pro ,,sebevědomé ženy, co se potí,, a sáhla jsem bez rozmýšlení po krémovém antiperspirantu od Rexony Maximum Protection v modrém provedení clean scent a řeknu vám, od prvního použití jsem maximálně spokojená a tuhle věc asi nedám nikdy z ruky. Ze začátku jsem uvažovala o botoxových injekcích nebo výrobcích jako Driclor, ale tento bohatě všechny zastoupí a umě funguje vážně na 100% ! Nechápu, jak je to možné ! Jednoduše po sprše se pořádně usuším a nanesu malé množství produktu (je dobré i před spaním, jednoduše proto, že jste čerstvě po sprše a produkt tak jde přímo ke žlázkám. Navíc pokud nespíte v těchto teplých dnech sami, tak to jistě ocení i partner/ka, že se nepotíte ;). Pak už můžu dělat, co chci, ale podpaží zůstává suché a to dokonce vážně i déle, jak 24 hodin. Navíc voní vážně ,,clean,, tedy čistě a příjemně svěže. Není to žádný dotěrný smrad. A podpaží je stále naprosto suché, což mě prostě fascinuje :) Vážně žádný produkt, co jsem doposud měla, se tomuto nevyrovnal. Rozhodně doporučuji všem vyzkoušet.
Ještě jeden tip. Holte si podpaží. A to i když máte jen 3 mm chloupky. Prostě, aby podpaží bylo vždy dokonale hladké. Potní žlázky jsou přidruženy ke chloupkům a pot se tak lépe uvolňuje. Navíc je to úplný ráj pro všechny možné bakterie, které pot rozkládají a pak to ,,voní,,. Možná tento článek nechám vyvěsit do těch tabulek po metru a tramvajích, aby si to skutečně všichni přečetli :D
Tak se mějte ;)

2 komentáře:

  1. tuto rexonu používam, odkedy vyšla na trh, teda už nejaký ten rok a musim povedat, že je to fakt najlepší antiperspirant aký poznám. Nielenže fakt zabráni poteniu, navyše tá svieža vona je užasná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem s ní maximálně spokojená a dokonce jsem na ni přivedla i mamku, která se potí celkem dost a je s ní taky maximálně spokojená, teď byla v Tetě za 109, tak jsem se zásobila :)

    OdpovědětVymazat