pátek 31. října 2014

Tajemství převráceného ombré

Ahojky všem :)
Často se mě lidé ptají, jak mám udělané vlasy a že chtějí podobné...Napadlo mě tedy napsat článek o tom, proč to tak mám. V první řadě moje vlasy jsou velice jemné přirozeně a také ze stresu a špatného stravování. Dříve jsem nosívala klasické melíry světlé a tmavé, pak jsem si nechávala ty tmavé odrůstat, načež se změnily v nazrzlé pruhy do půlky délky vlasů...Nehezké, ale co s tím?? Stáhnutí melírem by je jistě spálilo. Pak jsem však narazila na zajímavý obrázek a do toho jsem šla s tím, že jsem si ombré ještě nechala upravit tak, aby se mi líbilo- tedy ve studených odstínech a vyšší. Vzhledem k oslabení mých vlasů, mi kadeřnice dala jako první barvení klasické barvy, ale potom již obnovujeme jen pomocí slabých přelivů. Vlasy to velice posiluje a jsou mnohem zdravější a silnější, jak bez barvy. Mám celkem 4 odstíny pouze studených odstínů. Svoji přirozenou blond hodím do studena pomocí přelivu, déle jde špinavá studená blond, dále studená středně hnědá a poslední nejtmavší hnědá také studená. Vše je potřeba natupírovat, aby přechody byly jemné. Vzhledem k tomu, že moje vlastní barva je blond, je potřeba obnovovat barvu každých 6 týdnů, aby zůstala takto intenzivní. Také bezprostředně po barvení je dobré si hlavu nemýt alespoň 3 dny, aby se barva nevymyla tak rychle. avíc mi po barvení kadeřnice do vlasů zapracuje keratin od Subriny. Opět pro takto jemné a slabé vlasy se jistě nehodí klasický keratin, který se musí zažehlit...
Takže to je celé tajemství, proč a jak jsem přišla s tímto nápadem :) Je škoda, že po ulici stále chodí ty samé a podobné účesy. Holky, zkuste si vymyslet něco super i samy pro sebe !!! :)


3 komentáře:

  1. opravdu zajímavý účes to by mě nenapadlo ;) a na tobě se mi to líbí moc ;)

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  2. hodně hezké, mnohem hezčí než klasické ombré, opravdu

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná a ty vlasy...Pecka ! :))

    OdpovědětVymazat