pondělí 8. září 2014

Rychlé tipy: zničené vlasy, popraskané koutky, celulitida

Ahoj všem,
dneska bych vám jen v rychlosti sdělila pár zajímavých rad, na které jsem nedávno přišla. Jistě vám také někdy popraskají koutky úst, což je hlavně estetická nepříjemnost - zachytává se zda makeup, atd. Na toto mám skvělou pomoc :) Hned, jak mi koutek praskl, jsem nanesla klasický Carmex, ten v dózičce, jelikož má jinou konzistenci a zabírá tedy lépe. Po jednom dnu bylo po problému, žádný popraskaný koutek.
Co se týče vlasů, toto pro vás nebude jistě žádná novinka, ale pro mě je to spíš znovuobjevená babská rada. Mám slabší strukturu vlasů a jelikož je chci mít extra dlouhé, tak se vlákna tak od půlky délky začínají lámat trhat atd. Jednoduše smíchám svoji oblíbenou masku na vlasy se žloutkem a na hodinku dám na navlhčené konce vlasů. Poté jen opláchnu vodou a přidám arganový olej přes noc. Druhý den umyju a je to :) Vlasy jsou silnější a vypadají lépe. Je dobré toto opakovat jednou týdně. Pozor, po žloutku vlasy žloutnou, takže nic pro blondýnky, co jim jde o studený odstín.
A v poslední řadě tu mám pro vás něco neuvěřitelného :) Pro mě ultimátní rada jak na celulitidu a tvarování postavy. Jedná se o vibrační desku v soláriu. Deska s vámi vibruje po dobu, co se v soláriu opalujete. Jeden program má 10 minut a vibruje na různých frekvencích. Toto pomáhá cirkulaci všech tekutin v těle a díky teplu ze solária se účinky násobí. Chodím tam tak 3-4x týdně, desku dám někdy 2x za sebou a výsledky jsou skvělé. Tak po měsíci vidím obrovské změny a to po celém těle. S žádnou jinou procedurou ze své zkušenosti výsledky nemůžu srovnat-kryo, lymfodrenáže, krémy apod. Rozhodně vyzkoušejte :)

1 komentář:

  1. Ahojky, skvělé tipy :) Možná se zkus podívat třeba sem, myslím, že správná péče o vlasy začíná u dobře vybraného šamponu a tady je mají bez zbytečné chemie a třeba by ti to pomohlo více zlepšit celkově tu jejich strukturu :) Určitě ty produkty budou lepší než žloutek, ale pokud jsi na to zvyklá, tak gratuluji, že jsi našla to svoje, co ti ohledně vlasů vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat