neděle 24. února 2013

Inglot Freedom System Paletka


Zdravím všechny :)
Někdy před Vánoci jsem se šla podívat do nového obchodu Inglot na Chodově a objevila jsem kvalitní kosmetiku za hezké ceny. Nabízí zde jakýsi Freedom system, kdy si můžete vytvořit vlastní paletky ze stínů, lesků, tvářenek, pudrů a dalších. Dnes bych se chtěla věnovat jen stínům. Mají velikou gramáž-3,2g za 150 Kč :)



Stíny jsou syté, máslové a hezky se s nimi pracuje. Můžete si vybrat s veliké škály odstínů ! Opět jsem zde našla takové, které jsem ještě neviděla.
č.06-zlatý, č.420-hnědostříbrný (můj neoblíbenější :)

č.46-světle broskový, č.482-tmavě modrý se stříbrnými třpytkami

pozn-stíny na ruce bez báze na sucho

č.423-čokoládová, č.28-světlounce modrá

č.33-krásná tyrkysově modrá, č.445-purpurová


Určitě doporučuji vyzkoušet :) Můžete si vytvořit vlastní kvalitní paletky různých velikostí za přijatelnou cenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat