neděle 17. února 2013

Oční stíny Essence

Tyhle stíny jsou jedním z velkých témat na internetu, a proto se pokusím i tyto stíny porovnat s dražšími značkami. Dříve jsem s těmito stíny začínala, ale postupně jsem zkoušela i kvalitnější.

Essence stíny kvalitou odpovídají ceně. Některé jsou krásně pigmentované, jiné můžete dřít prsty i štětcem jak chcete, ale žádnou krásnou barvu z nich nedostanete. Složením odpovídají horší kvalitě stínů - sypou se, nevydrží celý den tak výrazné, jako když jste se namalovaly a to i s bází a jak jsem už napsala, některé nejsou vůbec výrazné. Balení také odpovídá ceně, není příliš bytelné. Zůstávají však i nadále dostupnou variantou a mají krásné barvy. Pokud se s nimi člověk naučí pracovat, určitě svůj účel splní.




Stín č.63 it it purple? je můj nejoblíbenější a jsem ráda, že jsem ho našla. Je totiž identickou alternativou pro stín MAC Vex, který používám na rozetření stínů do ztracena, takže doporučuji !! Patří také k té lepší části Essence stínů - hezky se nanáší a nesype se. Hezká je i cena - 39,90 Kč.



Další moje volba nebyla jednou z nejlepších. Nevím, jestli jsem zrovna sáhla po špatném balení, ale tahle barvička je přesně ten stín, kdy musíte dřít, ale stejně z toho skoro žádnou barvu nedostenete. Je to č. 19 disco diva. 


Stín č.64 greyhound je hezká tmavě šedá barva. Když si navlhčítě štětec, tak bude i výraznější. Nesype se.




Tato barva mě zaujala a je to právě jedna z těch lepších variant. č.35 party all night je třpytivá zlatá barva. Je výrazná a krásně se nanáší.  Takže tenhle stínek také doporučuji :)



Poslední stín, který jsem vyzkoušela, je 3D č.02 irresistible purr-ple za 74,90 Kč. Nechápu, v čem spočívá 3D efekt, kromě toho, jak je stín stlačen v balení do tvaru vlny. Balení je opět levné. Ovšem barvy jsou krásné. Vybrala jsem si fialové duo a světlejší z obou stínů je opět ten lepší stínek. Ovšem tmavší 3D stín bohužel zklamal. Sice je to krásná fialová barva s modrými třpytkami, ale ani s bází nevydrží celý den výrazný a musela jsem opět dřít štětcem, abych dostala intenzitu, jakou chci...



Díky za přečtení a můžete přidat komentáře nebo navrhnout další recenze :)

Žádné komentáře:

Okomentovat