pondělí 25. února 2013

Základní štětce na makeup


Ahoj všichni :)




Hlavní výbavou každé slečny, co se zajímá o makeup, by měly být správné štětce. Určitě můžete makeup aplikovat prstíky nebo houbičkou (beauty blender). Také jsem dřív nanášela oční stíny prsty a doporučuji štětce. Už jen z hygienických důvodů a navíc se štětci se dá mnohem více kouzlit.
Základních štětců je pár a úplně vám postačí. Při výběru se nenechejte zmást názvy štětců. Když je někde napsáno např. Blending Brush, neznamená to, že ho musíte použít jen na rozetření stínů. Hodí se i na korektor a na aplikaci stínů, na kontury a podobně. Je potřeba vyzkoušet, co komu sedí a také si nechat poradit doopravdy zkušeným vizážistou, pokud se ve výběru ještě nevyznáte :) Také si vybírejte kvalitnější kousky s jemnými štětinami a dejte si pozor na vypadávání štětin.

První štětec je na makeup. Existují různé druhy, já jsem ale nejvíce spokojená se štětcem, co je hodně hustý a kulatý. Na obrázku je ze Sephory Mineral Powder Brush za 400 Kč. I zde je napsáno, že je na minerální pudr, ale to vůbec nevadí ;) Skvěle se s ním aplikuje tekutý makeup i ten pudrový. Stejný štětec můžete použít na makeup a potom i na pudr, kdo chce ušetřit peníze i prostor.



Další štětec je na tvářenku či bronzer, kdo jak preferuje. Mám tu štětec od Too Faced zakoupený s dárkovém balení. 


Na oční stíny vám bude stačit jeden na základní barvu, jeden do záhybu oka (ten špičatější) v podstatě na ten nejtmavší tón a jeden na nejsvětlejší tón. Na obrázku je štětec od Too Faced, dále Beauty z Rossmann a ten špičatý jsem zapomněla, kde jsem sehnala :D Mám ho spoustu let. Seženete takový všude ;)



Nejdůležitějším štětcem na oči je štětec na rozetření a spojení stínů. Měl by být řidší a nadýchaný.



A v poslední řadě tu máme štětec na oční linky a na obočí. Na oboje věci stačí zkosený. Nejdříve si zvýrazníte obočí a pak nakreslíte linky a je to :)




Žádné komentáře:

Okomentovat