pátek 22. února 2013

Too Faced Smokey Eye


Ahoj všichni :)
Nedávno jsem opět ,,zabloudila,, :D do Sephory a samozřejmě jsem nemohla odejít, aniž bych si něco koupila. Zaujala mě paletka od Too Faced Smokey Eye. Mám od nich skoro všechny :)



Stíny od Too Faced jsou krásné a výrazné, nesypou se. Kombinace v paletkách se hodí na různé druhy líčení. Tato je na kouřové oči-můžete s ní vytvořit výraznější, ale i jemnější vzhled. Součástí balení jsou kartičky s návodem, jak stíny použít - Day, Classic, Fashion.
Cena je 890 Kč a s 20% slevou, co Sephora teď všude nabízí je to 712 :)
S paletkou jsem moc spokojená, určitě žádná negativa nemá.


In a Flash, White Lie, Firefly

Cloves, Nice Ash, Smoking Jacket

Up In Smoke, Smokin Hot, Smolder


1 komentář:

  1. Úžasná pigmentace. Barvy jsou taky parádní. no můžu jen závidět :)

    OdpovědětVymazat