úterý 26. února 2013

NÁKUPY !! :)

Zdravím :)
Dneska jsem se brouzdala po Praze a koupila si pár věcí, jak jinak :D To je nejhorší zkracování si dlouhé chvíle, chodit po obchoďácích :)

Potřebovala jsem nové kalhoty a sehnat nějaké kvalitní je vážně problém. Neroztrhané, co se neoperou ani nevytahají. Řekla jsem si, že zkusím jeggins od Tally Wejl, což by měly být ,,džínolegíny,,...uvidíme !
Taky mám nový botky z Danea, šedivý s hezkým vzorem :) A kabelku od Guess. Je vážně nádherná :) Cínová lesklá se světle hnědou kůží. Velikostně tak akorát, aby se do ní vešlo vše, co přes den potřebuji.


Z kosmetiky jsem si sehnala jen pár věcí. Našla jsem krém na ruce od L´occitane, který voní levandulí, ale ne pronikavě, nýbrž velice příjemně :) Dále jsem se rozhodla vyzkoušet makeup od Loreal Lumi a lesk Nars Super Orgasm. Budou recenze !




Žádné komentáře:

Okomentovat