neděle 17. února 2013

Porovnání Levný X Drahý makeup :)

V poslední době jsem brouzdala po netu a dívala se na blogy jiných uživatelů a spousta jich píše o levnější kosmetice. Také jsem kdysi začínala se značkami jako Miss Sporty nebo Essence, ale po čase jsem přišla na to, že investovat do kvality se vyplatí :) Každopádně mě napadlo, že si také dojdu koupit do drogerie nějaké produkty, o který se tu píše a porovnám je s těmi profesionálními, abyste měly představu, o co se jedná :)

Tohle všechno jsem koupila za cenu jednoho makeupu například od MAC nebo od YSL, tedy 1000 Kč  :)


Vše jsem si vyzkoušela a zásadním poznatkem je, že s levnými značkami je to vážně ,,hit or miss,, :) Některé produkty se ceně vyrovnají, jiné jsou doopravdy k ničemu :D

Začnu tím, co se podle mě nejvíc vyplatilo a to je makeup od Rimmel Match Perfection (199 Kč). Můj odstín je 103 true ivory, i když bych mohla mít i světlejší, ale to je ten problém s výběrem v drogerii. Nikdo vám nedá vzoreček s sebou a v tom jejich osvětlení je odstín zkreslený.
Makeup kryje lehce až středně, ale určitě můžete aplikovat více vrstev pro větší krytí. Má SPF 18, což je fajn na denní nošení, ale ne na foto. Pleť mi nevysušuje (mám suchou až normální), krásně se spojí a roztírá, nejsou vidět tahy štětcem. Určitě vydrží 8 hodin denního nošení. Určitě je srovnatelný s dražšími značkami. Podle toho, jak se mi nosí, se hodně podobá Diorskin Nude od Dior (1300 Kč).

Co jsem chtěla zkusit, byly štětce od Essence. Každý za 39,90 , takže velmi levná varianta oproti jiným štětcům, ale kvalita tomu také odpovídá!! Už při mytí vypadala spousta štětin a navíc padaly i při nanášení makeupu. Taky pouští modrou barvu. Svoji práci odvedou, ale vzhledem ke štětinám všude po obličeji se u toho člověk akorát nazlobí. Jediný, který nezklamal, je štětec na linky.



Řasenky, co jsem vyzkoušela, mě ale celkem zklamaly. NYC Big Bold Mascarapříliš velký kartáček a špatně se s ním pracuje. Namalovala jsem si i jiný místa, než jen řasy :D a navíc objemu moc nepřidá. Možná když nanesete x vrtsev, ale kdo má na to čas :) Cena je 95,90 Kč a jsou to vyhozené peníze...




Další řasenka, co mě zaujala, je Essence Big! Lashes Waterproof. Jen mě zajímalo, zda je porovnatelná s Maybelline Colossal Volume Waterproof. Kartáček má taky větší, voděodolná je, ale opět pro objem je potřeba více vrstev. Cena je 64,90 Kč a ceně i odpovídá.



Zkusila jsem rtěnku č.60 Cuti Mac Cute od Essence za 54,90 Kč. Tohle malovátko mi připomíná dobu, kdy  mi bylo 10 a kupovala jsem si, jako velká slečna, rtěnky pro děti od vietnamců a z drogerie :D Vůně i konzistence tomu odpovídá. Mám pocit suchých rtů, také mi rty vysušuje a vydrží na rtech tak hodinku. Balení je velmi levné a jaksi vyvyklané. Nee tahle rtěnka se opravdu s dražšími porovnat nedá :)



Druhá rtěnka je Gabriella Salvete č.13 rosa satinata za 99,90 Kč. S touhle rtěnkou jsem spokojená. Hydratuje, je na rtech příjemná, ale také vydrží jen chvíli. V podstatě o výdrž ani tolik nejde, protože čím déle má rtěnka vydržet, tím více rty vysušuje a to se mi nelíbí. Nevadí mi rtěnku nanášet x-krát denně, ale vadí, když mám rty vysušené.



Bronzer Sun Club v odstínu 01 ibiza sun je typický metalický bronzer do oranžovo-zlaté barvy. Spíš bych ho doporučovala na léto, protože bronzer určený k optickému zeštíhlení obličeje by měl být matný. Nikdo se nechce lesknout jako diskokoule :) Nesype se, hezky se nanáší, akorát je do oranžova, což mi prostě připadá nepřirozené. Však to znáte :) Vídám spoustu slečen s oranžovým pruhem na tváři...


Stíny rozeberu v příspěvku stíny od Essence.



Žádné komentáře:

Okomentovat