pondělí 9. září 2013

Catrice oční stíny Liquid Metal, Absolute Eye Colour

Ahojky všichni :)
dneska vám přináším recenzi na stíny od Catrice.
Tato značka přišla s pár novinkami a mezi nimi i stíny Liquid Metal, tedy tekutý kov. Jsou úžasně metalické a velmi syté přesně jako kov :) Dokonce jsou vytlačené ve 3D stylu opět jako tekutý kov, což je hezký nápad, až je mi líto, že to používáním zničím. Stíny také dlouho vydrží a vůbec mi připadají hodně dobré, dostatečně mastné a dobře se s nimi pracuje. Balení je také kvalitní a hezky provedené. Cena je 104 Kč za 3g produktu. Vybrala jsem si č.090 Nougat it right - krásná čokoládová barva :)

Další stín je z jejich klasické kolekce Absolute Eye Colour v odstínu č.560 I like to mauve it. Konzistencí se trochu liší od prvního. Je méně výrazný, ale i tak máslový a také dlouho vydrží. Jen dávám více vrstev pro požadovaný efekt na očích. Balení je stejně kvalitně provedené a cena asi 64 Kč za 2g.
Škoda jen, že nedělají systém paletek, do kterých si můžete všechny tyto jednotlivé stíny naskládat. Nerada nakupuji stíny po 1, protože mám pak spousty krabiček, ale možná ještě nějaké nakoupím, protože tato značka je má kvalitní :)


2 komentáře:

  1. Tak to je super, po tom se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som skôr "paletkový" typ :) Od Catrice mám zatiaľ len jeden tieň, tiež "tekutý kov" z nedávnej limitky v zlatej farbe a je vážne zlatý. Mám ho rada. V drogérke som skúšala testery tých klasických tieňov a bola som milo prekvapená ich textúrou - pripadali mi dosť kvalitné a zvažujem kúpu nejakých neutrálnych farieb.

    OdpovědětVymazat