čtvrtek 12. září 2013

DIY fazolkové pyžamo :)

Zdravím všechny :)
Píšu pro vás dneska takovou zajímavost. Pokud máte v životě rádi takové blbůstky, co člověku zlepší náladu, čtěte dál :)
Jistě znáte film Já, padouch a určitě i miniony. Na FB se objevili jako smajlíci. Já je mám hrozně ráda, jsou vtipní a jejich ,,zadek,, a ,,papoy,, nebo ,, bee-doo,, mi prostě zlepší náladu :D. Jenže sehnat něco s jejich motivy u nás, je v podstatě nemožné. Proto vám přináším malý návod, jak si svépomocí něco vyrobit. Vytvořila jsem si jednoduché tričko.

Na výrobu oblečení budete potřebovat vámi vybrané kousky, ale nejlépe s vetší příměsí bavlny. Hledala jsem klasické bílé bavlněné tričko, které by se při praní nesráželo a nevynosilo se hnedka po týdnu. To je celkem nemožné taky :( Až mě napadlo zajít okouknout sport, protože trička od Pumy, Reeboku, Adidasu, Nike, apod. byla vždy kvalitní. Našla jsem krásné bílé triko značky Reebok ve Sportissimu za 199 Kč. Pěkně sedí a je kvalitní. Vybrala jsem velikost M (normálně nosím XS), aby bylo tričko vhodné a pohodlné na spaní. Navíc je celkem i dlouhé, tak k tomu stačí nějaké pohodlné bombarďáky a je to :)

Dále je samozřejmě potřeba to nejdůležitější - potisky s mimoněm (nebo fazolka či tic-tac :). Seženete kde jinde, než na ebay ! Nejlepší věc, tento ebay. Mají x různých motivů, velikostí, barev. Stačí si vybrat. Tyto dva mě vyšly každý na 60 Kč i s poštou.

Pak je již jednoduché dát to dohromady. Většinou s potisky posílají i návod. Stačí obrázek obstříhat dokola, tričko přetáhnout přes žehlící prkno, aby se motiv neobtiskl skrze celé triko, rovně přiložit potisk, přežehlit mimoně (2min. bez páry), tlačit pořádně :) a potom rychle sloupnout papír. Tričko se dá prát v pračce na 30 jemné praní a naruby :) Žehlit také naruby.



Je to sice blbinka, ale proč si nezvednout náladu :) Potisky jsou v různých velikostech, takže můžete ozdobit třeba jen rukáv, nebo klidně i kalhotky, tepláky, cokoliv.

8 komentářů:

  1. Stejně tak se dá namalovat s barvami na textil, ale je to pracnější no :)

    OdpovědětVymazat
  2. Very beautiful DIY :) Amazing!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Díky holky :) je to fajn nápad :) takovéhle věci člověku zvednou náladu

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj! Nominovala som ťa na Liebster Award. Princíp je jednoduchý: napíšeš 10 faktov o sebe, zodpovieš 10 mnou položených otázok, pripíšeš svojich 10 otázok a nominuješ ďalších 5 bloggeriek, ktoré majú menej ako 200 čitateľov. Moje otázky a odpovede, ako aj svoju nomináciu, nájdeš tu: http://aknelka.blogspot.co.at/2013/09/liebster-award-bola-som-nominovana.html

    OdpovědětVymazat
  5. Božksý!! :))
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! mohla by jsi mi prosím poslat přesný web stránky,rovnou s těma mimoněma na email?? Byla bych ti moc vděčná! Moc moc prosím O:)
    elavankova@email.cz
    DĚKUJU!

    OdpovědětVymazat