sobota 7. září 2013

Novinky v drogerii

Hezký den :) mám tu pro vás jen zprávu o novinkách.
Dnes jsem se byla podívat v nové Rossmann drogerii v České Lípě, takže pokud jste z okolí, jděte to tam omrknout ;) (od 9.9. do 14.9. mají 20% na vše). Všimla jsem si, že nějaké značky mají hodně novinek. Již víte o Catrice a teď se k nim přidala i Essence se spoustou nových stínů, tvářenek, laky na nehty a dalších produktů. Také mě potěšilo, že v Rossmannu najdete nové štětce za hezké ceny. Hned jsem jeden koupila a vyzkouším. Docela mě překvapilo, že se objevilo pár nových věcí, protože u nás se to často neděje, ale ty novinky stojí rozhodně za vyzkoušení ;) Bohužel jsem si nebrala vše, co se mi líbilo, protože mám šuplíky plné tolika produktů, že jich je plno ještě zabalených a nepoužitých...:D
Vzala jsem jen zmíněný štětec, lepíky na nehty a již známý balzám od Astor.

1 komentář:

  1. Tenhle štětec mám taky, jen v jiné velikosti a jsem s ním spokojená :)

    http://wevush.com

    OdpovědětVymazat