úterý 17. září 2013

Nahlédněte do mé kolekce makeupu part 1 - stíny, pigmenty

Hezký den :)
Opět se k vám vracím a napadlo mě, ukázat vám, co se vše se skrývá v mojí makeup komodě. Měla jsem chuť se vším prohrábnout a sama jsem se i divila, na jaké kousky jsem časem pozapomněla :D Většinou si vybírám kvalitní stíny a ty, které se mi nelíbí, jednoduše vyřadím. Občas je potřeba si udělat pořádek a vyházet staré nebo rozsypané stíny, ať vám nedělají neplechu.
Tak začneme pigmenty a třpytkami. Vesměs hlavně MAC (sehnala jsem většinou na aukru), pigmenty NYX také z aukra, ale nepoužívám je, dále pigmenty od Inglotu a nakonec třpytky od Dermacolu. Na pigmenty často používám Fix+, abych si navlhčila štětec a pigmenty potom tolik nepadají na tváře.

Stíny v krabičkách po kusech. Opět nějaká MAC, Too Faced, NARS (nejvíce pigmentované :), Catrice, Moda, Loréal, Essence, Dermacol, Maybelline tatoo, Chanel (moc krásné Illusion Dombre), Makup Forever a No7 :) Ještě dva pigmenty ELF a tělový stín Flormal-perfektní na rozmazání stínů.

Všechny paletky, co vlastním :) MAC, Inglot, MUA, Accesorize, 120 barevných, 88 neutrálních, Sleek, Sephora a nějaké v paletkách od ELFu.

Jistě sami vidíte, které jednotlivé stíny používám nejčastěji :)

Příště bude zbytek kolekce- rtěnky, lesky, makeupy atd. :) Máte také tolika stínů? Jaké značka je vaše nej? díky za komenty




6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jojo, já jsem veliký sběratel. nedávno jsem si sama promluvila do duše, že bych měla přestat nakupovat a více používat :)

      Vymazat
  2. Neuveriteľná zbierka. Mať tak aspoň štvrtinu :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ja toho mám teda menej, ale už ma to aj tak znervózňuje. Nemám rada byť obklopená množstvom vecí a hoci rada nakupujem kozmetiku, po čase ma jej množstvo dokáže akosi "tlačiť na duši" :)
    Ale teším sa na zvyšok tvojej zbierky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se říct, že mě to také znervózňuje. Ale když vidím něco nového, tak mám hroznou chuť to vyzkoušet, tak se mi to kupí.

      Vymazat