neděle 15. září 2013

Nákupy na dny Marianne

Ahoj holky :)
Jistě o dnech Marianne víte a také se na ně celý rok těšíte. Já jsem letos vyrazila bohužel sama, ale snad se to příště změní. Překvapivě to pro mě byla úspěšná sobota. Prošla jsem jen pár obchoďáků v Praze, ale našla jsem spoustu krásných věcí. Slevu jsem ale nepoužila ani jednou :D :D Chtěla jsem do CCC, ale jejich kolekce teď není zrovna nejlepší a půlku obchodů jsem ani nestihla - I am, FandF, Style Avenue, atd :( Snad příští rok. Konečně se mi podařilo sehnat i můj vysněvý parfém Dior Le Parfum :) Kamarádka mi přivezla pár úlovků z Anglie, to tu zahrnu také.
Tak jdeme na to :)
Kosmetika z UK, Inglot-stíny, tvářenka, věci na rty, rozjasňovač atd :) budou recenze
Prádlo z NY- podprsenka 349, tanka 179
Ponožky z HaM, líbí se mi takové veselé :) 149 (v HM měli na vše 15% slevu, tyto ceny jsou před)

Trička také z HaM-249+349. To bílé vypadá moc hezky.

Sako z Gate 589 Kč

Šaty HaM 699 Kč. Ty jsem prostě musela mít :D

Najít klasickou černou bundu je těžký úkol, ale podařilo se mi v Gate. Možná ji něčím přizdobím, aby nebyla tak pohřební. 898 Kč

Svetříky z Jannis. Mají tam úžasné věci a vždy je tam plno lidí, ale ty Skové velikosti jim prostě nějak chybí :( Proto nakoupím, co se mi líbí a nechám zmenšit u švadleny..oba za 599
 
A poslední je tu Dior :) Vyšel na 1150 Kč, je to tester.

Jak jste si užili nákpu vy? :)

6 komentářů:

  1. juuu tak to si super nakupila. Samé krásne veci. A veru šaty su skvele :)

    OdpovědětVymazat
  2. na Dny Marianne jsem pokoupila dost věcí ve slevách, ale odnesla jsem si i jedny úžasné boty, ze kterých mám možná největší radost a ty ve slevě zrovna nebyly :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa páčia tie svetríky a parfum, samozrejme. Le Parfum vonia po jednom strieknutí aspoň 2 - 3 dni, je to brutal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak přesně proto jsem si ho koupila. Nádherně voní několik dní :)

      Vymazat