pátek 20. září 2013

Makup kolekce part 2 - rtěnky, lesky, makeupy, řasenky, atd.

Zdravím holky :)
Dneska vám ukážu zbytek mojí kolekce. Je toho celkem dost, ale zase to používám na klienty, takže je potřeba mít hodně odstínů a finishů, aby to sedělo všem. Hodně produktů zvláště ze sekce rtěnek a lesků je ještě nepoužitých. Ani jsem se ještě nedostala k tomu, abych je vyzkoušela. Jistě to znáte, najdete si svoji oblíbenou rtěnku a používáte, dokud se někam neztratí a pak musíte zkusit novou. Sama na sebe ráda zkouším nové věci, ale jakmile narazím na něco, co vypadá hezky, tak se od toho nerada odchyluji, takže se mi tu hromadí i věci, co vlastně ani nechci. Je škoda, že v ČR nemůžete produkty, co vám nesedí, vrátit nebo alespoň vyměnit (jako je to možné třeba v USA).

Začnu tvářenkami. Není jich tolik, jako stínů, ale i tak je to dost :) nejčastěji používám MAC a ELF. Mám celkem ráda krémové. Na tváři vypadají skvěle, i když je potřeba je pracněji zapracovat, než ty klasické.


Makeupy na všechny možné příležitosti a typy pleti. Báze pod makeup proti mastnotě a báze pod stíny od Too faced. Je tu také Fix+ na zvlhčení makeupu nebo stínů.

Lesky na rty- těch je, že :) nejoblíbenější opět od MAC a nejhorší od ELF.

Dále rtěnky. Všechny nestíhám používat :( Nej jsou opět od MAC, ale i Dior. Dobrý je i Avon. Ty od NYX jsou fajn, ale moc dlouho nevydrží a jsou takové...no odpovídají levné ceně. Jsou ale dobré na experimentování s barvami. Objednala jsem si jich asi 20 a zkoušela různé odstíny. Ty, co mi neseděly, jsem postupně dala pryč.

Minule jsem vám zapomněla ukázat ještě paletky od Too Faced :) ty také patří mezi stíny. Jsou vážně hodně kvalitní, ale i tak je spíš nakupuji v zahraničí, protože u nás jsou předražené. Nicméně pokud hledáte kvalitní paletku a nesbíráte stíny jako já, jedna taková paletka vám jistě postačí.

Tužky a linky na oči + korektory. Nově zkouším Baleu na pupínky, ale moc spokojená s ní nejsem, zatím :/

A poslední jsou řasenky :) ty jsem hodně zredukovala,bylo jich více. Hodně se orientuji podle tvaru kartáčku a jiné neberu. I tak se ne vždy trefím. Nejraději mám ty, co vykouzlí veliký objem pár tahy.

Mám ještě další pomůcky jako řasy, štětce a podobně, ale toto jsou v podstatě všechny produkty, co používám. Jak se vám líbí ? :) Je tu někdo, kdo má větší sbírku? Díky za komenty :)
Zítra se můžete těšit na recenzi na masku od firmy Revalid.

6 komentářů:

  1. Ty bláho, neuvěřitelná sbírka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Souhlasím s Too Faced. Jsou to jedny z nejlepších stínů. No a rtěnky Mac bych si také nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow :D Tak já teda ten slavný člověk, který tě překoná asi nebudu :D Haha. Tvářenku mám tak jednu :D Nejvíc mě uchvátila kolekce lesků. Jůů :) Moc pěkný :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe :) to je hezký koment :) lesky jsou právě asi jediný věci, kterých mám vážně hromadu a nepoužívám skoro vůbec :/

      Vymazat
  4. Mňa najviac zaujala zbierka mejkapov. To ja sa so svojimi 6 či 7 na teba nehrabem :) Prosím ťa, ako si spokojná s tými mejkapmi od YSL a Dior? Vopred ďakujem za info :)

    OdpovědětVymazat
  5. No povím ti, že máš moc hezkou sbírečku :). Hned mám chuť si nějakou Too faced paletku objednat.

    OdpovědětVymazat