čtvrtek 26. září 2013

Eucerin Dermo Purifyer

Ahojky :)
Jistě jste si už všimli, že jsem ve svých článcích zmínila Eucerin pro problematickou pleť. Rozhodla jsem si tuto řadu pořídit, protože mi na čele a překvapivě i kolem čelistí vyrašily pupínky. Vždy tedy spíš ve vlasech a mimo obličej jako na krku a u uší. Nechápu, jak je to možné :D Možná je to tím, že péči věnuji pravidelně právě obličeji a vlasovou linii či krk vynechávám, ale to už teď nedělám. Protože mám v zimě pleť sušší a v létě normální, neměla jsem žádné vhodné produkty na boj s pupínky. Koupila jsem si tedy hloubkově čistící gel a intenzivní hydratační denní krém. Tato péče mě pupínků zbavila asi do 14 dnů a i když mají pupínky tendenci se vracet, stálým používáním jim v tom zabráním.
Čistící gel 200 ml a cenově se pohybuje kolem 240 Kč. Zbavuje pleť mazu, bakterií a makeupu, ale nevysušuje ji, což mě celkem překvapilo. Neobsahuje nic dráždivého, žádné mýdlo ani parfémy, takže se hodí i pro citlivější osoby. Obsahuje 6% amfotensidu, který uvolní póry a zabrání dalšímu tvoření pupínků. Také v něm najdete kyselinu salicylovou, která pomáhá v boji s ucpanými póry. I když mně stejně přijde nejlepší je prostě vymačkat a je klid...:)
Krém navrací pleti její přirozenou bariéru. Navíc působí protizánětlivě a antibakteriálně. Karnitin omezuje tvorbu mazu, což je pravda, protože po tomto krémíku se vůbec nelesknu, jak je den dlouhý. Veliké plus je SPF 30. Cenově je dražší, tedy asi 340 Kč za 50 ml krému. Jen malé upozornění, celkem smrdí, než si ho namažete :)

4 komentáře:

  1. Skvělý článek i ten předchozí, můžeš srovnat tento přípravek i s jinými s lékárny? Já vyzkoušela Vichy, Avene a Biodermu - Vichy a Avene zabrali krátkodobě...Bioderma nedělala žádný zázrak, ale celkem vyhovovala.
    Jinak pořádám premiérovou Giwe Away podle vlastního výberu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za pochvalu :) srovnat bohužel nemůžu, protože jinak používám Mary Kay a pleť mám v pořádku :( takže nepotřebuji používat nic speciálního

      Vymazat
  2. Eucerin som snáď nikdy neskúšala, ale ceny sa mi zdajú byť priaznivé....čakal by som viac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj ceny jsou fajn a účinek taky :) za mě doporučuji

      Vymazat