pátek 6. září 2013

Krémové tužky pro rozjasnění očí do vnitřních linek

Ahojky všem, napadlo mě vám napsat tento článek a možná některým z vás i pomoct :)
Jistě jste už viděly, že si některé vlogerky i blogerky malují oči bílými linkami. Takové linky krásně projasní pohled, otevřou oči, pomůžou i unaveným očím a podobně. Ráda tento trik používám často. Jenže kde takové tužky sehnat? Nemohla jsem dlouho na nic narazit. Známé značky z drogerií sice takové tužky nabízí, ale nebyly nikdy ni moc :( Buď tvrdé, nebo málo syté atd.

Až po nějaké době se mi podařilo najít jumbo tužku od NYX v odstínu Milk. To je perfektní bílá tužka. Úžasně krémová a velice sytá. Najdete ji občas na aukru nebo na ebay. Rozhodně ji ale doporučuji. Sytější bílou asi nenajdete. Není ale dlouhotrvající, je potřeba ji během dne doplnit.
Pokud hledáte jemnější efekt, zkuste raději tělovou barvu. Takovou už nejde najít vůbec :( Ale Catrice přišla s pár novinkami a i s touto tužkou Made to Stay inside eye highlighter. Perfektní věc ! Je velice kvalitní. Hodně pigmentovaná, krémová a hlavně vydrží opravdu dlouho. Když jsem dělala swatche , tak po setření zůstala Catrice nejdéle, dokonce ani umytí mýdlem nepomohlo :) Tužka je navíc mechanická, takže se nemusí krouhat.
Poslední zajímavá tužka je Avon Super Shock gel eyeliner v odstínu Flash. Jedná se o takovou metalickou tělovou-růžovou barvičku. I když je tedy metalická, tak projasňuje jemněji, než bílá. Kamarádka mi říkala, že jí tvoří takové kousky a flíčky, ale mně nic takového nedělá. Každá jsme jiná  a každé sedí něco jiného, je potřeba to zkoušet :) Vydrží také celkem dlouho, ale i tak je lepší přes den doplňovat, jako u každých linek.
Všechny tužky jsou cenově do 100 Kč.



2 komentáře: