neděle 22. září 2013

Revalid maska na vlasy

Hezký den všem :)
Slíbila jsem vám recenzi na masku od Revalidu, tak jdeme na to :)
Poslední dobou trochu zápasím s antikoncepcí a jak jsem ji vysadila, tak mi začaly padat vlasy trochu víc, než obvykle. Dočetla jsem se, že jsou na to dobré tobolky Revalid, ale taky jsou cenově trochu jinde, než obyčejný Biosil :( Při pátrání jsem narazila na tuto jejich masku. Nemá pomáhat přímo s vypadáváním, ale spíš zlepšit kvalitu poničených vlasů.
Cenově se pohybuje kolem 200 Kč, takže asi jako profesionální masky např. Goldwell. Přesný popis přípravku říká, že je obohacený panthenolem, alantionem, pšeničnými proteiny, extraktem z ovsa a deriváty aminokyselin. Díky tomuto snižuje lámavost a třepení, opravuje a posiluje poškozené vlasy. Navrací lesk, pružnost a hebkost. 
Zkoušela jsem Revalid po několik mytí. Hodně mi připomíná arganovou kúru od Swiss Opar. Je to taková hladká konzistence a vlasy jsou po masce také hodně hladké a jemné. Je jasné, že když jsou vlasy takto jemné, tak nemají tolik objemu, ale když si je vyfénuji, tak je to v pohodě :) Takže myslím, že u hustých vlasů nebo takových těch hrubších problém s objemem nebude. Vlasy jsou i lesklé a ne tolik vysušené. Mám problém, že druhý a třetí den po mytí jsou konce už vysušené. Co se týče lámavosti, to nedokážu tolik posoudit. Myslím si, že to by chtělo vážně několikaměsíční péči zkombinovanou s tobolkami a ještě i nějaké sérum na konečky, aby se lámavosti trochu zamezilo, ale jinak je asi nejlepší počkat, až ty poničené konce odrostou a ustříhnou se :/ Vůně je taková klasická, nic extra příjemného ani nepříjemného. Ale jako maska se mi moc líbí hlavně i díky složení. Všechny složky jsou pro zdravý vlas nezbytné. Možná si raději k tomu pořídím i tobolky a snad se dají vlasy do kupy :) Bohužel odbarvování a HA nejsou s našimi vlasy velikými přáteli !


3 komentáře:

  1. To vypadá dobře :) já mám jenom na konečky od Loreal a jsem spokojená. ale přemýšlela jsem, že nějakou masku bych si taky mohla pořídit. tak ať se ti vlasy spraví ;)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je vážně dobrá, vlasy jsou po ní jemné to ano, ale zase já ráda, když si zachovají trochu objemu, protože je mám jemné jako děti. Snad se dají do kupy, plánuji je opět podpořit HA a ještě asi nějaké ty tobolky..

      Vymazat
  2. Ja som dnes akurát písala recenziu na Balea výrobky, z ktorými som nadmieru spokojná. Raz som si na základe asi tvojej recenzie kúpila tú arganovú kúru Swiss OPar, ale baleácky kondicionér je podľa mňa niekoľkorát lepší.
    Ach, normálne s tebou trpím, lebo viem, aké to je mať starosti s vlasmi...

    OdpovědětVymazat