sobota 19. října 2013

Interbeauty Prague podzim 2013

Ahoj holky :)
Dneska jsem se jela projet do Prahy na holešovické výstaviště poprvé prozkoumat veletrh krásy a kosmetiky. Moje dojmy jsou zatím smíšené, ale jistě se to každým rokem zlepšuje, tak příští rok tomu dám šanci znovu. Jistě si říkáte, proč smíšené? Tak zaprvé tam bylo strašných lidí (90% ženských :), takže se nedalo ani hnout. S kamarádkou jsme procházely všechny stánky, ale už po hodině jsem toho měla plné zuby, protože se mezi těma ženskýma nedalo procházet. Všechny se tlačily na makeup, na vlasy a nehty a na výhodné koupi kosmetiky, což je ale plus :) Kosmetika je tam opravdu za skvělé ceny, nicméně většinu značek jsem vůbec neznala. Taky byla poloviny kosmetiky jen na nehty, takže pokud si rády hrajete s nehtíky, tento veletrh je rozhodně pro vás! Tolik laků, potisků, gelů a všeho ostatního, co vás jen napadne, jsem v životě neviděla. Dokonce měli OPI laky za 90 Kč a China Glaze taky, ale jen vybrané odstíny. Z dekoračky jsem narazila pouze na Mary Kay, Art Deco, Maqpro a překvapivě i trochu Sleek plus nějaká další levná kosmetika, co mi ale připadala jako ze stánku u Vietnamců. Na vlasy jste si mohly pořídit nepřeberné množství barev, keratinů, šampónů, příčesků, ozdob a dalších. Poté také věci na tělo, pro zdraví a podobně. Spousta ženských si nechávalo prodlužovat řasy, masírovat těla a tak dále :) No prostě ráj pro ženy :D Pro mě byl ráj obzvláště jeden stánek s kosmetikou Bomb, což je podobné Lush. A měli fůru balistiků a mýdel za 65 Kč za kus. Bohužel k negativům musím připočíst i fakt, že neměli terminály, takže si člověk, pokud u sebe neměl peníze, nic nekoupil a pokud plánujete nějaký větší nákup, tak nosit u sebe tisíce mi nepřipadá v tom davu zrovna bezpečné. A bankomat v nedohlednu samozřejmě. Nu snad se to příští rok zlepší, i když pochybuju, že by to někoho napadlo. Docela mě i mrzí, že se tam nenachází žádné známé značky, to nerozumím, proč...
Líčení a u toho dlouhé fronty


Ardelky za 99 Kč :)


Nejlepší stánek s perníky před vchodem :D

A nakonec kompliment od Dana Nekonečného :D 

Nakoupila jsem jen pár věcí, protože nešlo platit kartou a byla jsem tak unavená, že jsem neměla sílu zkoumat jiné produkty..

Lesk na rty do Sleek přesně v odstínu, co jsem sháněla v Londýně a nebyl! Skvělý úlovek :)

Voňavá kosmetika a nejlepší je ten tělový krém napravo. Voní po perníku a má úžasně sametovou konzistenci. Nalevo je vanilkové máslo.

Balistiky každý za 65 Kč :) Na ty se stále veliká fronta..

A poslední lak na nehty proti žloutnutí francouzské manikúry.

Byli jste se taky podívat na Interbeauty? Jak se vám tam líbilo? Díky za komenty :)

2 komentáře: