pátek 4. října 2013

Nejhorší řasenka ? Dermacol Magnum Maximum Volume

Zdravím všechny :)
Tak jaký jste měli týden? Já jsem si v pondělí koupila Marianne a našla jsem tam reklamu na nové barevné řasenky od Dermacolu. Nadšená jsem si běžela jednu pořídit, protože barevných řasenek se moc nevidí a na očích vypadají opravdu krásně. Hlavně na sluníčku jsou řasy hezky barevné a projasní pohled :)
Protože modrou už mám, vzala jsem si fialovou. Kartáček vypadal dobře, píšou, že je potřeba použít odličovadlo na voděodolný makeup, tak je i odolná. Cena je 199 Kč. No jaké bylo moje zděšení, když jsem ji poprvé zkusila! Vážně horší řasenku snad nenajdete :( Velice rychle schne, takže jednou pročísnete řasy a už se k sobě lepí, nejde to rozčesat a řasenka se na ně nabaluje. Musela jsem oddělit řasy jehlou jednu od druhé a šlo to ztuha, jako slepené lepidlem, tvrdé. No efekt je sice fajn, fialkové řasy vypadají pěkně. Když jsem ale po celém dnu večer chtěla řasy odlíčit, nastalo peklo. Absolutně to nešlo, ani za nic. Dvoufázový odličovač k ničemu, tak jsem sáhla po oleji levandulovém, ricinovém, olivovém-nic! Nechala jsem tu směs olejů na řasách snad 15 minut a nic. Šlo to dolů strašně pomalu. Protože jsem už spěchala, tak jsem zvolila klasicky tampón namočený v oleji a setřela to dolu násilím. Vytrhala jsem si x řas :( Ale řasenka plně slezla dolů až asi po 2 dnech. No příšerná věc!!! Nechápu, kdo to vymyslel, ale tohle raději asi nezkoušejte..

2 komentáře:

  1. Peťa z Lovely Hair s odličováním bojovala taky, ale Lou psala, že s tím neměla vůbec problém.. zvláštní, asi to na každého funguje jinak :D mě barevné řasenky moc nelákají)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zajímavé u řasenky bych řekla, že to bude stejné. Jedině, že by třeba Lou nevadilo, že si to neodlíčila úplně :)

      Vymazat