úterý 1. října 2013

Náupy + co je nového

Ahojky :)
Také mi už (bohužel) začal semestr. Prázdniny jsem měla 4 měsíce, protože si dělávám zkoušky v předtermínech, ať je pak klid. Našla jsem si novou perfektní kolej, protože ty klasické stojí za pendrek (Strahov apod.). Čím starší jsem, tím mám větší potřebu mít čas pro sebe. Vůbec mi nevadí trávit čas o samotě :) Mám i vlastní koupelnu, takže paráda. Jenže bydlení v Praze mě nutí chodit a okukovat obchody, když je na to čas. Dneska jsem zašla jen tak na kukačku a přinesla samozřejmě pár novinek :)
Doplňky z New Yorkeru, když jsem si vzala tyto hodinky, tak jsem pak objevila, že mají ještě hezčí :/ tak snad příště...

Pudr od Catrice a nová fialková řasenka od Dermacolu. Líbí se mi jejich nové barevné řasenky :) Zkuste je také ! Nemusí to být vždy jen černá. Barvy oživí pohled.

Sérum na vlasy od Gliss Kur. Je vážně skvělé, líbí se mi konzistence, barva i vůně.

Skinny jeans z Tally Wejl. Jejich džíny mám ráda, jsou vážně skinny a vytahají se málo. Akorát i přes zvýšený pas musím stále mít pásek. Ve všech kalhotách mám pásek :( otrava...

A to už je nová kolej :) Jen malá perlička : Když udělám byť jen malou šmouhu na tom zeleném malování, tak musím zaplatit nový nátěr za x tisíc :D takže vždy chodím okolo s metrovým odstupem :D

Stylová koupelna úplně nová a jen moje :)

A parádní výhled hlavně v noci :)

Teď píšu bakuli a mám ještě vytvářet projekty na strukturální fondy, takže času hodně málo na videa :( :( Ale  ne blog jistě ano. Snad ze mě pak ale bude odborník :) :) Jinak vás čeká další GA, tak se můžete těšit.

5 komentářů:

  1. naozaj kraaaasny internát :) tam sa bude s radosťou študovať :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zatím jsem se vždy vracela ze školy zbitá jako pejsek rovnou do sprchy a na kutě, takže moc učení nebylo :) to až se přepnu z režimu ,,prázdniny,, na režim ,,studium,, :D

      Vymazat
  2. jééé krásné! my žijeme v mini pokoji na intru 4 a koupelnu má celý intr JEDNU špinavou nechutnou... taky bych si chtěla takhle žít, v Praze, sama, áá :D závist) hodinky z NYeru vypadaj božsky, asi je taky okouknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky za hezký koment :) no tak já jsem nemohla vůbec nic sehnat, do bytu s cizíma lidma taky nechci, stejně je jich tam pak hodně, aby se složili na nájem. toto je nově postavené-konečně někoho napadlo postavit pro studenty něco důstojného, protože ty koleje, co tu jinak jsou, se asi brzy rozpadnou...hodinky ale mají v ann christine a v NY jen někde, tak pokud jsi z Prahy, raději koukni do Palladia ;)

      Vymazat
  3. Tiež mi nevadí byť sama :) Na intráku som síce skoro stále s niekým bývala, ale kúpelňu sme mali spoločnú na bunke, takže mas. 5 ľudí. Spoločnú kúpelňu pre celú chodbu by som nezniesla… Máš to tam pekné :)

    OdpovědětVymazat