sobota 26. října 2013

Přirozené zkrášlující líčení

Ahojky :)
Konečně se k vám vracím opět s jedním tutorialem. Poslední dobou jsem se zamilovala do jednoho líčení, které je ale vcelku nenáročné na množství produktů. Je akorát potřeba si umět vyhrát s řasama, o tom ale později :)
Slyšela jsem, že Francouzky si líčí jen horní oční víčka. Nevím, co je na tom pravdy, ale toto vám vykouzlí takový sexy ležérní efekt kočičího oka a působí to jemně a čistě. Občas se k tomuto ráda vracím a líčím jen vrchní část očí. Je to i takové příjemnější na nošení. V tomto líčení se zaměříme na krásnou pleť a hlavně řasy.
Na vyčištěnou a hydratovanou pleť naneste prsty makeup dle výběru. Já jsem si vzala více krycí makeup Catrice photo finish a ten rozetřela do pleti, krku a také na celé oči - pozor na přechody obličej-vlasy-krk. Poté jsem korektorem zamaskovala pupínky a kruhy pod očima a přepudrovala. Nepudrujte, pokud máte pleť hodně suchou, ale jistě přepudrujte oči, jinak budete mít pruhy. Tváře si zvýrazněte tvářenkou také dle výběru. Doporučuji však nějakou přirozenější, ne tolik třpytivou ve starorůžové barvě (např. Nars Sin). Teď přichází na řadu řasy :) Najděte si pořádnou řasenku, co řasy prodlouží i zahustí a tou si namalujte několik vrstev jen na horní řasy (Loréal Volume excess). Dávejte pozor, ať jsou řasy dokonale oddělené řasa po řase. K tomu pomůže jehla, kterou řasy oddělíte ještě, než zaschnou. Nebojte se toho a dejte třeba 4 vrstvy, ale vždy řasy oddělte. Pro posílení efektu můžete přidat ještě umělé řasy nejlépe v trsech. Já jsem je přidala ke vnějším koutkům. Použijte lepidlo, které uschne průhledně a raději nějaké dražší (např. DUO), aby vám nevypadaly řasy. Nemějte strach z chyb. Klidně se řasenkou upatlejte všude okolo :) To jednoduše setřete vatovou tyčinkou, až to zaschne. Pokud si upravujete obočí, tak si je vymalujte jen jemně, ať to není příliš silné. Nu a na závěr zvýrazněte rty stejným odstínem jako tvářenka (MAC Fabby).
Je to jednoduché a velice elegantní, pokud se naučíte pracovat s řasama. Dostala jsem na toto líčení spoustu komplimentů a všichni se zaměří hlavně na krásné řasy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat