čtvrtek 17. října 2013

Paleta očních stínů Accessorize

Zdravím všechny :)
Jistě jste si všimli, že nepíšu články tak často. Mám už poslední rok bakaláře a pořád je nějaká práce a nějaké lítání, takže si hezky v klidu sednout a napsat něco jiného než bakuli, na to tolik času už není. Ale to nemění nic na tom, že budu stále psát a snad i dostatečně často :)
Takže dneska se podíváme na jeden z mých londýnských úlovků, a to na paletku Accessorize. Je v odstínu Exposed a obsahuje 32 úžasných neutrálních odstínů od matných po třpytivé. Co mě překvapilo je, že stíny krásně voní - jakoby sladce, ale všimla jsem si, že tak voní většina jejich kosmetiky...Samotné stíny jsou velice kvalitní, pigmentované a mastné, takže skvělá kombinace a také se s nimi dobře pracuje. Už jen z toho je jasné, že na očích vydrží celý den i dokonce spánek :D Občas jdu spát nenalíčená, když už na to není síla :D Barvy jsou vážně krásné a zajímavé, veliký výběr pro vytvoření jakéhokoliv makeupu. Balení je kvalitní, řešené v hezkém designu a uvnitř najdete zrcátko. Paletka stála byla 5 liber, takže 150 Kč, což je hezká cena za tu kvalitu. V porovnání s MUA, je tato mnohem lepší, kvalitou mi hodně připomíná Too Faced. Pokud máte možnost si z UK něco objednat třeba od kamarádky nebo rodiny, zkuste tuto paletku, je levná a hodě dobrá :)



Jak je jasné, tenhle hnědý stín je můj nejoblíbenější, vážně krásná barva.



8 komentářů:

  1. tieniky ma až tak nezaujali, skutočne pripomínajú napr tie mua, ale teda ten obal <3....minimálne kvôli nemu by som paletku kúpila:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak presne proto jsem si je taky koupila :D kvalitu jsem zkoumala az pak a prijemne me prekvapila

      Vymazat
  2. Och och paletky to je je moje:) a táto vyzerá naozaj dobre. A za tú cenu....
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kez by se to dalo sehnat i u nas, ze :/ take mam rada paletky ale :) nejlepsi na cestovani

      Vymazat
  3. Jůů, nedá se koupit v ČR? Klidně i přes net?
    http://xoxolucyfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky, to bohužel asi nejde :( ale mohla bych udělat GA na tuto paletku :) v UK nakupuji kosmetiku hodně

      Vymazat
  4. To je naozaj krásna paletka. Ale nejdem sa na ňu už dlhšie pozerať, lebo mám toľko tieňov, že ich v tomto živote asi ťažko všetky spotrebujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosimtě, před spaním se odlič, pokud se tě drahý nezlekne :) bude to zdravější a lepší jak pro řasy, tak pro oči.

    OdpovědětVymazat