čtvrtek 24. října 2013

Malý tip s lesky na rty + FOTD

Ahojky všem :)
Týden je pěkně plný, tak nemám vůbec čas se nudit. Dnešek (narozeniny) jsem oslavila s kamarádkou z medicíny a bylo to parádní :) Našla jsem si ale chvilku, abych vám napsala zajímavý tip pro všechny z vás, co mají nějaký oblíbený lesk na rty a pomalu dochází. Snažíte se vylovit poslední zbytky svého oblíbeného lesku ze stěn, abyste ho ještě chvíli mohli používat ? Tak přesně takový problém mám teď já se svým Dazzleglass Internationalist od MAC. Hodně krásná barva, ale lesk stojí asi 550 Kč a já teď zrovna nemám potřebu si jít koupit další. Na toto existuje jednoduchá pomoc. Stačí, když si ohřejete vodu a lesk postavíte do hrníčku, který zalijete vodou. Necháte ho tam stát tak 30 minut, dokud voda trochu nevychladne a lesk má dostatečný čas ztéct na dno. Nechte ho tak ale i vychladnout, aby zase nenatekl do víčka nazpátek. Tímto zjistíte, že vám ještě trochu lesku zbylo :)

No bohužel mi to moc nezafungovalo, jelikož tam toho lesku už vážně moc nemám :( Asi mi nezbývá nic jiného, než zajít do MAC..
Na tomto lesku je to lépe vidět :)

Foto dnešního outfitu. Konečně se udělalo trochu hezky, tak jsem mohla vyjít v nových šatech :)
Hezký zbytek týdne :)

4 komentáře:

  1. Ahoj! Tak presne toto robím s leskom, ktorý sa mi míňa, ale mám no tak rada, že no musím minúť do poslednej kvapky :) Väčšinou to funguje, no nie vždy :( Satočky sú krásne…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) jj vetsinou funguje, ale nejlepe funguje koupit novy :/ :)

      Vymazat
  2. Velmi ti to sluší :-)
    http://beautyane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat