sobota 12. října 2013

Nákupy :)

Ještě jednou ahoj :)
Opět jsem mi tu přistálo pár nových věcí, tak vám je chci ukázat :)

Podzimní moderní kozačky. Upřímě se mi tento styl vůbec nelíbí - takový ten pánský, co teď frčí. Co se ale dá dělat, nakoupit musím to, co je v obchodech...Tyto jsou z CCC za 899 Kč.

Malá nadílka z Avonu a navíc 100% bio argánový olej

Náramky a další hodinky, ale slibuju, že tyto jsou již poslední :D tedy aspoň doufám...:)

Bershku jsem vzala útokem :) Květované tričko za 399 a pásky za 199. Ráda nosím takové úzké, abych si přes kalhoty mohla dát tričko. A legínky z ebay-kvalitní, neprosvítají a vypadají hezky :)

Černý svetřík za 399 také z Bershky a do té šály jsem se zamilovala, jak jsem ji viděla. Růže miluju !

5 komentářů:

  1. Pěkný nákup :) Já zas ty "pánské" boty mám ráda - tenhle podzim jsem si koupila jedny, co vypadají skoro jako vojenské kanady s dvěma přezkama - a jsem z nich nadšená :))

    OdpovědětVymazat
  2. jéé avon olejčeky tie milujem a musim ich mat stále

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem je zkusila jen jednou a hnedka jsem je musela mít :)

      Vymazat
  3. Pekné veci si si kúpila. Najviac sa mi páči náramok s krížom a šatka. A tie boty sa mi tiež moc páčia. Určite si nákupila dobre:)
    Ak by ťa zaujímalo čo som si kúpila ja, tak mrkni na moj nový článok. Ale je tam toho o dosť menej ako u teba :))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat