sobota 5. října 2013

Trochu nákupů :)

Hezkou sobotu :)
Dneska bych vám jen ukázala, co jsem si ještě stihla pořídit tento týden :)
Zdá se mi, že se ze mě stává hodinkový maniak :D Mám už snad 10 hodinek a zdaleka nekončím...Hodinky pro každou příležitost :) Také mám nezadržitelnou potřebu si po každé, co se objevím v NY nebo Ann Christine, pořídit nové prádlo, protože pokaždé mají vážně pěkné, ale už si budu nejspíš muset sehnat i novou skříň zvlášť jen pro prádlo..:) No ale hezkých podprsenek není nikdy dost, že ?
Jako vždy malá zastávka v Lush. Mají novinky na ,,Helouvín,, tak se jděte kouknout. Krásně voní a jsou v úžasných barvách jako zlatá, purpurová, apod. Taková vana po dlouhém dnu s Lush je parádní věc.
Poštou mi dorazilo pár šperků. Náušničky, náramky - takové, co tu člověk nenajde a za skvělé ceny. Pokud se vám líbí, můžete je objednat na fb iventris. Na rtíky jsem si objednala pár MAC rtěnek, opět jsem neodolala samozřejmě...mám tolika rtěnek, ale to vůbec nevadí :D A v poslední řadě sérum na řasy. Napíšu pak recenzi, jak fungovalo nebo ne.


MAC win win, colour crafted

Hodinky z Ann Christine



6 komentářů:

  1. Zaujal mě ten keratin na řasy, nikde jsem ho ještě neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsmenuje se to perfect lashes keratin sérum na řasy a stačí si to zadat do heureky, kde ti vyjede několik obchodů, kde to sehnat :)

      Vymazat
  2. I mě, odkud je přesně? a ty hodinky vypadají skvěle, na to, že jsou z Ann Christine My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsmenuje se to perfect lashes keratin sérum na řasy a stačí si to zadat do heureky, kde ti vyjede několik obchodů, kde to sehnat :)

      Vymazat
  3. Pěkný věcičky, líbí se mi podprsenka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj prosím tě, nemáš nějaký odkaz kde koupit ty super bronzové hodinky?

    OdpovědětVymazat