čtvrtek 31. října 2013

Nejoblíbenější produkt : suchý šampon na vlasy

Ahojky všem :)
Jistě znáte již suchý šampon, ale já jsem si vždycky myslela, že je to jen takový pudr, co vám pomůže, ať nevypadáte tolik mastně, ale jinak si hlavu stejně musíte umýt :) Jenomže postupem času jsem se s tím naučila pracovat a objevila jeho výhody. Už mám 3. balení suchého šamponu od Syoss Volume Lift a jsem s ním hodně spokojená.
Takže co to vlastně dokáže? Druhý den po mytí již máte vlásky jistě trochu mastné u kořínků a už není moc hezké je nosit rozpuštěné, tak si je pravděpodobně stáhnete a je to. Jenže s tímto produktem si oddálíte nutnost vlasy mýt třeba i o 2 dny, takovou zkušenost mám já :) Celkem vypadají po 3 dny jako právě umyté a navíc mají ještě trochu objemu. Používá se snadno, ale chce to trochu cviku. Šampon nastříkejte přímo k hlavě. Dělejte si dokola pěšinky a do těch to nastříkejte. Vlasy si rozdělte po cca 6-7 pěšinkách. Nechte chviličku působit, tak půl minutky a potom v předklonu nad vanou vlasy prsty promasírujte a jakoby vyklepávejte ven ten pudr. To chce celkem pořádně a dlouho, to uvidíte, že máte v hlavě ještě pudr. Poté vlasy hřebenem pročešte stále v předklonu a je to :) Proč to děláme nad vanou? Protože ten pudr na podlaze klouže...Vlasy jsou jako čerstvě umyté a ještě navíc s objemem. Chlapům to dokonce voní ;) Blondýnkám to vlásky trochu zesvětlí a u brunetek je to maličko problém, protože musíte ten pudr vyklepat vážně pořádně, jinak budete mít bílé pěšinky.

8 komentářů:

  1. Není jednodušší si vlasy umýt normálně vodou? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky. no jak to vysvětlit :) není dobré si vlasy pořád mýt, je zdravější si je mýt třeba každý 4.den, jenže mezitím jsou vlasy pěkně mastné a s tím pomůže tento šampon. Vlasy po něm vydrží hezké až do dalšího mytí.

      Vymazat
    2. Teď je otázkou, jestli je pro vlasy horší je častěji umýt (obden) nebo na ně patlat tohle :)

      Vymazat
  2. suchý šampon je oriste skvelá vychytávka.Ale tento od syoss som ešte neskúšala...
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  3. v tetě ted mají 40% na syoss tak určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle suchý šampon mám docela ráda, jen je škoda, že tyhle sprejové nevydrží moc dlouho...

    OdpovědětVymazat
  5. Mojej sestre tento šampón vydržal jedno jediné použitie. Viac ho tam nebolo. Alebo jej len tak zmizol z fľašky :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tento suchý šampón od Syossu je celkom fajn, radšej mám síce zelený variant proti lupinám, ale je fakt, že tento Volume lift krásne vonia. Suché šampóny používam v jednom kuse, pretože inak by som si vlasy musela umývať skoro stále. Skúšala som už veľké množstvo a najviac sa mi osvedčil detský púder Aviril, ktorý sa síce nedá aplikovať rozprašovačom, čo je trochu nepraktické, ale vytvorí to krásny objem a vlasy to odmastí dostatočne. Ale kým sa človek naučí so suchými šampónmi pracovať chce to čas. Ja som to dlho nechápala, aplikovala som ich ako radia v reklame na mastné vlasy a efekt bol nulový ba dokonca vlasy vyzerali horšie ako predtým. Dnes už viem, že ho treba aplikovať skôr ešte kým sú vlasy pekné. Okrem iného suché šampóny dodávajú vlasom objem ako som zistila takže má to svoj význam.

    OdpovědětVymazat