úterý 20. srpna 2013

CATRICE novinky

Zdravím své čtenáře :)
Opět jsem zabrousila do Rossmannu a našla pár novinek. Hlavně u značky Catrice se objevilo pár povedených novinek. Rtěnky, lesky, stíny, linky a další věci.

Obzvláště mě potěšilo, že se připojili k ostatním a přišli s tou známou chubby stick neboli balzám v tužce. Když jsem v Londýně zkoumala tyto tužky od Revlonu a jiných, tak mě tedy moc nezaujaly :/ Překvapivě jsem si jednu našla u nás doma :) Velice příjemně voní vanilkou nejspíš, jemně se nanáší na rty a dodají lehkou barvu. Líbí se mi jejich barevný výběr, že tam jsou i světlé odstíny, ne jen tmavé. Celkem na rtech i vydrží, jistě pár hodin. Skvělá varianta pro slečny, co nerady rtěnku či lesk. Zvláště parádní teď, když začíná škola a nechcete nosit silná líčidla. Cena je asi 120 Kč.

080 Sheers!

Co jsem ještě hledala, byla tělová krémová tužka na dolní oční linky. A zase jsem ji našla tady u nás a v UK ne ! :D Perfektní krémová tužka v tělovém odstínu pro rozjasnění očí. Vydrží opravdu dobře a nemusí se ořezávat - je mechanická. Cenově je kolem 60 Kč. Tužka je perfektní, zvýrazní a otevře váš pohled, ale není tak výrazná jako bílá.
Highlighter pen


Tyto věci vám rozhodně doporučuji

3 komentáře:

  1. Na ten balzám v tužce se určitě mrknu :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja sa už dlho chystám na ten Catrice balzam, len vžy naň zabudnem... som zvedavá aký bude v porovnaní s astor masielkom.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás na Slovensku práve na tieto veci čakám...zatiaľ nič:(

    OdpovědětVymazat