sobota 31. srpna 2013

Sexy a moderní pin-up líčení

Zdravím všechny :)
Nedávno jsem narazila na krásný obrázek jedné slečny, která měla vážně hezký makeup. Líbil se mi na ní zvlášť pro to, že jí jako blondýnce vážně sednul. Zkusím ho teď vytvořit také :)

Bází a bílou tužkou NYX Milk vytvoříme podklad pro stíny.


Na pohyblivé horní víčko dáme světlý krémový stín (In the buff) - pozor, aby byl vážně výrazný a ne jen lehký. Nad záhyb a do záhybu dáme střední tón hnědé (Like a virgin) barvy a přímo do záhybu tmavší hnědou (MAC Handwritten). Na dolní víčko přidáme střední hnědou. Krásné je toto líčení vytvořit pouze s matnými stíny, než s metalickými.
Too Faced
MAC Handwritten, Nylon
Poté nakreslíme krásné plné linky. Hezky je prodloužíme ven, abychom dosáhli sexy kočičího efektu. Nezapomeňte stíny hezky spojit a rozmazat čistým štětcem. Oči jsme nalíčili jednoduše, ale podle mě je to nejhezčí efekt a ráda se tak maluji velice často :)


U toho líčení je důležitá bezchybná pleť, takže použijeme dobrý makeup. Korektorem zakryjeme kruhy pod očima i všechny pupínky a zarudnutí. Poté zafixujeme pudrem

Vymodelujeme tváře bronzerem, pokud možno také matným (použila jsem ELF golden, matný nemám).

A na tváře použijeme jen trochu tvářenky nejlépe v odstínu rtěnky a také matné :) Jako tvářenku jsem použila stín ze známé 120 palety. Pokud nemáte požadovaný odstín, můžete si vypomoct očními stíny.

Teď se vrátíme k očím. Vnitřní koutky a pod obočím projasníme světlým stínem (MAC Nylon) a namalujeme vnitřní linky bílou tužkou (NYX Milk). Namalujeme si krásné a plné řasy a hezký efekt by bylo přidat i ty umělé na vnější koutky. Pokud potřebujete, upravte si i obočí, ale ne příliš tmavě.

Teď přichází na řadu to nejdůležitější - krásný sytý odstín růžové rtěnky :) Vybrala jsem si MAC Creme de la femme. Na vrch dejte ještě trochu lesku, ať jsou rty hezky šťavnaté - Inglot č.107.

Tak a je to hotové, můžete vyrazit ven :) Hodně se mi to líbí na blondýnkách díky rtěnce, co říkáte? :)

3 komentáře:

  1. Ještě pin-up účes a je to dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bylo myšleno, ale já jsem nemohla najít nic pin up :D žádný šátek, čelenku ani náušnice, nic :) tak jsem si říkala, že to pojmu moderněji a je to v podstatě takový moderní,,pinup,, kamkoliv, aniž bys musela mít něco v tom stylu na sobě :)

      Vymazat
  2. vypadá to pekne... jednoducho.. :)

    OdpovědětVymazat