úterý 27. srpna 2013

Hnědé líčení s Catrice

Čauky :)
Tak jsem si pro vás opět připravilo jedno úžasné líčení. Patří mezi takové, co budou slušet skoro každému :)
Použila jsem převážně značku Catrice, která mě teď dostala. Má skvělé produkty za fajn ceny, takže vám tu ukážu, co s ní můžete vykouzlit.

Začneme s bází pod stíny. Použila jsem Too Faced, ale můžete, jakou chcete. Pak jde na řadu stín Catrice č.560 i Like tu mauve it. Ten naneseme na polovinu horního a dolního víčka. Dále použijeme střední hnědý tón napč. MAC satin taupe a ten naneseme na druhou polovinu horního víčka a nad záhyb. Pomocí tohoto stínu takto vytvoříme hezčí přechod mezi světlou a tmavou hnědou.

Nejtmavší hnědou Catrice liquid metal č.090 nougat it right zvýrazníme záhyb a místo nad řasami jakoby do písmena V a také druhou polovinu dolního víčka. Pokud máte rádi výrazný makeup, jako já :) tak použijte navlhčený štětec a barvy pak nádherně vyniknou. Hlavně ta nugátová je vážně hezká.

Pak si vemte nějaký tělový stín a pomocí huňatého štětce vše hezky spojte a rozmažte do ztracena. Já používám Flormar, ale číslo už nevím :/
Pleť sjednotíme makeupem Catrice photo finish, po kterém budete mít pleť v HD rozlišení ;) Zakryjeme kruhy rozjasňujícím perem a pupínky nějakým krémovým korektorem. Vše zafixujeme jemným pudrem.

Pomocí Catrice inside highlighter pen a světlého stínu (MAC pink freeze) rozjasníme pohled a namalujeme řasy neoblíbenější objemovou řasenkou. Právě zkouším Maybelline mega plush volume, ale zatím nejsem moc nadšená z kartáčku.


Přidáme obličeji trochu rozměru a zúžíme tváře a spánky bronzerem. Tvářenkou v broskvovém odstínu zvýrazníme tváře a rozjasňovačem ještě projasníme nejvyšší místo na tváři a kolem občí. Vytvoříme tak jakési C kolem oka. Použila jsem Collection shimmer shades č.1 a makeup store highlighter pandora (seženete v Lindexu).

Na rty dáme jen jemný balzám Catrice pure shine č.080 Sheers!

A je hotovo :) Všem moc doporučuji toto líčení, vypadá hodně dobře na každém :)

11 komentářů:

  1. nádhera! a Catrice mám taky moc ráda, každá novinka je lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ano souhlasím :) překvapila mě svou kvalitou

      Vymazat
  2. krásné, sluší ti takové odstíny.

    OdpovědětVymazat
  3. K modrým očiam je hnedé líčenie skvelé! Máš veľmi peknú pleť a krásne ju rozjasňuješ bronzermi - chválim 1* :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné.:) Takhle už jsem se několikrát snažila nalíčit, ale takhle skvělý výsledek jsem nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat
  5. Oči perfektně nalíčené. Klobouk dolů. :-) a co se mi opravdu moc líbí je líčení rtů. Také mám tuto jumbo tužku od Catrice ale na mých rtech nevypadá tak hezky přirozeně. Tleskám! Je vidět, že tě to fakt baví...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, ty jsi ale pěkná. Jako opravdická panenka :)

    OdpovědětVymazat