pondělí 5. srpna 2013

Nákupy z Londýna !

Ahoj všem :)
Dnes ve 3 ráno jsem se vrátila z Londýna a byla to bomba :) Zbožňuji Anglii a nejvíce Londýn. Je to úžasné, živé město, plné spousty různých kultur a zajímavých lidí. Baví mě !  Líbí se mi, že v Anglii jsou lidé mnohem příjemnější a ochotnější. Na každém rohu je nějaký ,,staff,, který vám poradí a pomůže. Lidé jsou zdvořilí a co mě překvapilo je, že se mezi sebou baví i cizí lidé, prohodí pár slov a zasmějí se, když si kupujete noviny, stojíte frontu u kasy nebo sedíte v metru. U nás jsou všichni tak arogantní a namyšlení, tváří se povýšeně a pokud do vás na ulici vrazí, tak vás ještě pošlou někam...V centru města jsem nenašla žádné bezdomovce, jak je u nás naprosto běžné. Naopak byly plné umělců, kteří zpříjemňovali procházky :) Vážně stojí za návštěvu a i když jsem byla v UK nejméně po 10, rozhodně se brzy vrátím ! Jo a dámy, ulice jsou plné krásných chlapů, kteří vás všude pustí do dveří a jsou zdvořilí :)
Teď už k nákupům. Hlavním mým cílem byla kosmetika a navíc se ke mně přidružila mamka, že chce taky vidět Londýn a určitě chtěla stihnout všechny památky a muzea, proto nezbylo na nic jiného moc času. Navíc v životě mě snad tolik nebolely nohy. Ještě teď to dospávám :/ V Londýně se hodně dobře nakupuje. Obchody mají spíše na ulicích, a jedna značka má obchod veliký, jako u nás celý obchodní dům. Tolik zboží, tak obrovský výběr a za skvělé ceny. I mně to vážně lezlo krkem a spoustu jsem toho vynechala :D U nás nemůžete pořádně najít pouzdrové šaty a tam vejdete do obchodu, kde jich mají desítky za 150-300 Kč a tak nádherných...Na pořádné nákupy by to chtělo minimálně 14 dní a to je ještě dobré vědět, kam jdete. Znát ty ulice a obchody.

Kosmetika No7 je skvělá. Jemná k pleti a účinná. Navíc za skvělou cenu.

Makeup :) Moc toho není, protože v centru jsou drogerie hodně probrané :/ Zkoušela jsem všechny slavné značky a jejich produkty, ale ne vše mě nadchlo. Např. MUA je u nás tak opěvovaná, ale vzala jsem si od nich jen krémovou tvářenku a lesk, co ještě nemám ani vyzkoušený. Revlon just bitten nic moc ve výběru barev. Faktem ale zůstává, že jejich drogerie a naše se tedy vůbec nedá porovnávat, je to škoda :(

Lush je snad o 40% levnější :) I v drogerce najdete profesionální produkty přímo na vaše vlasy. A laky na nehty frčí dle módy. V dmku jsem vážně žádný kaviár nikde neviděla a tam si můžete vybírat z hromady!

VS ! :) Na letišti mě překvapil tento obchůdek. No samozřejmě jsem se tam vrhla a ochotné prodavačky mi poradily tuto vůni, že je prý sexy a hodně oblíbená :) a líbí se mi !

Ač vám to možná připadá divné, já jsem na sladké a strašně ráda mám ty anglické :) Oni prostě umí udělat sušenky, namočí je do čokolády a přidají oříšky, mňamka :) Návštěva v M&M shopu a Wonkovy Nerdíci.

A toto jsou jediné šaty, co jsem mezi těma hromadama ulovila. Byly v přepočtu za 330 Kč z Primark. Jsou vážně krásné bodycon. Bylo jich tam mnohem více, ale bohužel je tam nouze o velikost 6. Britky nejsou tak drobné a spíš u nich frčí větší velikosti :(

Krásné plavky také za 300 Kč. Jsou hezky střižené a pěkně tvarují zadek i prsa :) Primark

Pár cinkrlátek...také z Primark
Jinak jsem objevila ještě spoustu obchodů mnohem levnějších, jak u nás: Guess, Michaelk Kors, Tommy Hilfiger, atd, ale vážně na to už nebyl čas. Ráda bych za měsíc jela znovu, takže se uvidí, co bude pak :)
Leicester sq.

Vyber si svoje MMs

Picadilly

Westminster

10 komentářů:

  1. super nákupy :) taky bych se tam chtěla někdy podívat.. jednou jsem tam měla jet, ale nakonec z toho sešlo :(

    OdpovědětVymazat
  2. Do UK bych chtěla hned zpátky, na Londýn jsme měli 2 dny a stejně jsem neviděla všechno, chtěla bych tam zůstat aspoň půl roku abych si to mohla pořádně užít ! A miluju Primark, kéž by byl i u nás, ikdyž tak skvělé ceny by tu asi nebyly :/
    Monniss

    OdpovědětVymazat
  3. V Anglii jsem byla jednou ale hned bych se tam vrátila!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som bola v Anglicku pred tromi rokmi súhlasím so všetkým čo píšeš až na pekných chlapov tých som tam fakt nevidela :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bláho, tak moc ti závidím, hned bych se tam mrkla znovu! A vychytali jste krásné počasí, to se často nevidí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to tam vážně super :) sice jsem tam byla jenom 3 dny, ale hned bych to vrátila :) určitě se tam chci podívat zase :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych se někdy ráda podívala do Londýna, určitě jsi si to tam užila! Ty šaty i plavky jsou vážně krásné :-) samozřejmě i doplňky a ostatní věci.

    OdpovědětVymazat