středa 14. srpna 2013

Nákupy :) Co je nového na podzim?

Ahoj holky,
do obchodů přišla móda na podzim a líbí se mi. Konečně jsou tu přesně hadříky, dle mého gusta - fialová, vínová, šedá, barokní vzory, hroty a cvočky, pěkné šaty atd. Ovšem i na tom se najde chybička a bohužel ne vše sedí, jak by mělo :( Takže opět mám asi jen polovinu věcí, než bych si jinak pořídila. Nevadí, alespoň má člověk záminku jít okouknout obchody znovu, že :)
Byla jsem provětrat liberecké obchoďáky a překvapivě se pár věcí našlo. Hlavně do Nisy moc lidí nechodí a nemají nouze o velikosti.
Šatky do školy :) Jednoduché, ale sexy. Dají se dobře doplnit výraznými šperky nebo lodičkami, páskem. 349 Kč HaM

Prádlo z New Yorkeru. To jek jediná věc, co si odtamtud vždy odnesu, jiné věci nesedí.

Zajímavé skinny kalhoty také z HaM, 599 Kč. Líbí se mi tyto vzory a podobných kalhot je teď všude hodně. Hezká to móda na podzim :)

Jen obyč tričko k legínám. Chtěla jsem delší, protože k legínám se nosí delší, neměl by být vidět rozkrok děvčata ! :D

Klasické tričko se vždy hodí ke všemu. Za 249 Kč z HaM.

Tak se zatím mějte :) Zítra bude další recenze na nějaký makeup z UK.

8 komentářů:

  1. Ty šaty jsou moc hezké. Asi budu muset do Nisy :-). Jsem ze Středočeského kraje, ale většinou, když jedu do Liberce, tak to vezmu přes Nisu, nakupuje se tam moc hezky. jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obcas se v nise neco sezene :) maji nove otevreny HaM a nikdo v nem nebyl, takze vyber veliky :)

      Vymazat
  2. áno áno!! súhlasím stebou, k legínam len dlhšie tričko pod zadok :D

    Pozývam ťa: GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  3. jo musím si trochu rýpnout, to tílko je beztak taky z New Yorkeru, že? :D a k legínám nosím i normální trička, nepřijde mi na tom nic vulgárního :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je z NY. nemůžu nikde najít žádné podobné dlouhé. Noo :) jistě to je věc názoru, ale já se nerada koukám, jak mají vyrýsovaný rozkrok..:D

      Vymazat