čtvrtek 15. srpna 2013

Revlon Lip Butter Sugar Frosting

Ahojky,
jistě si z nadpisu článku říkáte, je to už tady bylo :) I já jsem konečně vyzkoušela Revlon Lip Butter a tady je moje recenze.
Rtěnku jsem sehnala v Anglii, jinak můžete jistě na ebay, aukro, apod. V přepočtu na koruny vyšla na 240 Kč, což je celkem dost na rtěnku z drogerie, ale Revlon zase patří mezi lepší značky. Můžete si vybrat z 20 odstínů, ale většinou jsou velice jemné, nic výrazného. Obsahuje bambucké a kokosové máslo a díky tomu je na rtech příjemná, jako pomáda. Podle mě je toto vhodná varianta pro všechny, co nerady nosí klasickou rtěnku, ale stejně chtějí mít rty hezké, hydratované a dodat jim trochu barvy. Prostě bezva věc na den, když se chcete jen rychle přemáznout a nekoukat do zrcátka :) Jinak hezky voní a balení je také fajnové. Dokonce tak kvalitní, že jsem měla problém rtěnku vůbec vytáhnout. Odstín mé volby je Sugar Frosting, což je jemná světle růžová a rtům dodá jen lehký nádech třpytu a barvy.
A zítra bude konečně výlet do Prahy zase po dlouhé době. Kouknu co mají tam v obchodech zajímavého :)


Sugar Frosting

1 komentář:

  1. Tak nějakou Revlonku bych hrozně ráda zařadila do své sbírky rtěnek. :)
    U téhle se mi hrozně líbí ten perleťový design obalu.

    OdpovědětVymazat