středa 7. srpna 2013

Objev v péči o vlasy: Subrina

Hezký den dámy :)
Nedávno jsem zašla ke kamarádce na vlasy a použila na mě úžasně voňavý šampón, že jsem to musela hned prozkoumat :) Jedná se o profesionální značku Subrina. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale hodně mě zaujala. Cenově se pohybuje naprosto stejně jako šampony v drogerii, takže to je veliké pozitivum. Tyto byly za 87 Kč každý. Objednala jsem řadu na barvené vlasy, která právě tak úžasně voní. Ještě nikdy mi nic na vlasy tolik nevonělo a navíc vůně zůstává ve vlasech i den po umytí. Produkty obsahují keratin a mandlový olej pro zjemnění a posílení vlasů. Po umytí nejsou vlasy hodně jemné ani zplihlé, ale mají objem, což se mi líbí. Na dotek jsou takové jakoby s texturou, že nejsou úplně jemné, což právě napomáhá objemu. Co vás jistě ale nejvíce zaujme je ta krásná vůně ! Člověk má vážně pocit, že je v salónu :)

 

6 komentářů:

  1. Subrina,safra,to mi něco říká..určitě jsem o tom už někde slyšela. Už mám šampon,který asi nedám z ruky,ale tak třeba někdy zkusím i tenhle:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež o nich počula po prvýkrát asi pred 3 dňami na nejakom blogu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejvice me zaujala tou vuni a i tim, ze obsahuje keratin :)

      Vymazat
  3. Kde jsi koupila Subrinu, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj :) natukej si subrina do heureky a vyber si pak obchudek, kde budes chtit koupit :)

      Vymazat