neděle 25. srpna 2013

Loréal 30s perfect clear - rychlá pomoc při boji s pupínky?

Hezký den dámy :)
Jistě jste už někdy zažily, že vám z nějakého důvodu vyrašily pupínky na obličeji. Většinou to bývá, když máte špatnou péči, makeup, stres, atd. Nepamatuji si, že by se mi to stávalo často. Jen po Lush, když jsem zkoušela nějaké jejich produkty na pleť a teď také po jednom séru od No7 :( Ráda zkouším nové věci, jenže občas se to vymstí. Jelikož netrpím na pupínky, tak doma nemám žádnou vhodnou péči. Zašla jsem si proto do drogerie kouknout po nějakém čistidle, co mě těch pupínků na čele zbaví. Rozhodovala jsem se mezi pár peelingy, až padla volba na Loréal 30s perfect clear, což je teď jejich novinka. Obsahuje kyselinu salicilovou, která právě čistí póry. Částice peelingu sundají starou kůži a zjemní pupínky. Po použití je pleť hodně svěží díky mentolu a to se mi líbí :) je to osvěžují po celém dnu. Používala jsem každý večer hlavně po makeupu a překvapivě už po prvním vyčištění byla pleť lepší a teď po 4.umytí jsou pupínky už na ústupu, vysušené. Jinak peeling voní příjemně a ty částečky nejsou příliš drsné, ale ani moc jemné, jsou akorát, aby sundaly, co mají :) Stálo to sice 130 Kč, ale vůbec nelituji. Je to dobrá pomoc, když se něco podobného stane. Snad pomůže i vám, když se rozhodnete vyzkoušet :)

3 komentáře:

  1. o tom som este ani nepocula :)

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. na mou pleť byl docela dost agresivní, měla jsem ho před pár lety i s vodou a tím gelem, co má u sebe gumovou kulatou houbičku s bodlinkama :-) Ale třeba už trochu pozměnili složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to byla nějaká novinka, tak třeba ano. Je to tedy takové mentolové a svěží na pleti, ale nic mi to nedělá. Líbí se mi, že to bojuje s těma pupínkama, ale bohužel jsem už přišla na to, proč je mám a s tím mi gelíky asi nepomůžou moc :/ Jen je zmírní, ale pořád budou

      Vymazat