sobota 10. srpna 2013

No7 maska na póry a hydratační maska

Ahojky :)
Dnes bych vám ještě ráda napsala první recenzi na nějaké produkty z UK. Když jsem se vrátila z Londýna a potřebovala skočit pro něco do drogérie, byla jsem vážně zklamaná :( Jistě jsou u toho závažné okolnosti, co to nedovolují, ale já nějak nechápu, proč musí být ČR jakousi zapomenutou částí Evropy. V UK zajdete do drogerky a najdete tam vážně obrovské množství výrobků a kvalitních ! Veliký výběr kvalitních značek a za skvělé ceny. Většinou i v nějakých akcích jako 2+3 zdarma apod., takže je to i finančně dostupné a každá má možnost se zkrášlovat kvalitně. Navíc jsou obchody plné ochotného personálu, co ví o produktech, které prodávají a doporučí to správné. Často si všímám, že u nás se nějaká bezradná paní ptá prodavačky, jaký krém je pro ni vhodný nebo že chce nějaké oční stíny a její pomoc? Támhle máte stojan se stíny, támhle s krémy. A jde pryč...Tohle vážně zamrzí a navíc u nás je vše nejen předražené, ale hlavně výběr minimální. Takže když zavítám do zahraničí, tak vždy nahromadím kosmetiky co můžu a zkouším novinky :) Podíváme se tedy na nějaké výrobky od No7. Je to značka, co se prodává v anglických Boots a patří mezi hodně dobré :) Má obrovský výběr produktů od péče po dekorativní kosmetiku za hezké ceny. Najdete tam snad vše, co můžete potřebovat a u nás to samozřejmě nenajdete :D Makeup na každou příležitost - na den, rozjaňující, když máte unavenou pleť, mastnou pleť, dlouhotrvající, atd. atd...Péče je to samé. Spousta produktů na všemožné potíže a typy pleti.

Já jsem si vybrala Pore Vacuum Mask, tedy masku, co má vyčistit póry. Maska slibuje, že vyčistí a zmenší póry, omezí maz a to vše okamžitě. Je to taková tmavá hodně hustá kaše, že skoro nejde ani vymáčknout :D Po vyčištění pleti se nanese silnější vrstva všude, kde je potřeba - nos, brada, tváře, čelo a nechá se zaschnout. Nechávám to tam i 20 minut. Maska totiž ztvrdne a přilepí se na obličej. Po tuto dobu je dobré vůbec nehýbat obličejovými svaly, aby se maska pořádně přichytila na póry. Když jsem to pak slupovala, no  nic mě ještě tolik nebolelo ! :D Vážně se to na pleť přilepilo kvalitně a vzalo to s sebou všechny hnusíky i chloupky a starou kůži. Póry byly vážně skoro pryč, stažené a kůže byla překvapivě jemná. Při druhé aplikaci mi kůže trochu zrudla, ale za půl hodinky to bylo ok. Na balení je napsáno max.2x do týdne, ale já jsem to samozřejmě musela zkoušet pořád, jak se mi to líbilo :) Cena je 14 liber, což je 420 Kč a hodí se na každý typ pleti. U No7 je akce 2+1 zdarma, takže 3 jejich produkty za cca 800 Kč :)

Další maska je hydratační. Hodí se hlavně na suchou a velmi suchou pleť, ale i na normální kdykoliv, kdy chcete dodat pleti extra hydrataci - v zimě, při únavě apod. Po vyčištění se na pleť nanese silná vrstva a nechá se vstřebat 3-10 minut, potom se kapesníkem setře zbytek. Pleť je vážně jemná a moc příjemná na dotek. Žádné začervenání není, je to hypoalergenní kosmetika. Cena byla 12 liber, takže 360 Kč. Všechny No7 výrobky mají stejnou jemnou vůni.

Vážně škoda, že u nás si nemůžeme toto dopřát. Pokud máte zájem o No7 produkty a nemáte možnost se k nim dostat (známí v UK např.), tak zkuste ebay.

1 komentář:

  1. Tak to je škoda, že je tahle slznacka u nás k nesehnani. Určitě bych ráda vyzkoušela. Ale co se týče těch masek na černé póry, každý asi zná tu černou mám pocit že pillaten. No a já bych chtěla z těch korejskych značek vyzkoušet víc a koukala jsem, že tyhle už nejsou problém sehnat v Čechách. Nemáš náhodou vyzkoušené?

    OdpovědětVymazat