sobota 17. srpna 2013

Nové vlasy + nákupy + recenze MUA tvářenka a lesk

Hezký den děvčata :)
Úplně jsem vám zapomněla ukázat nové vlasy :) Měla jsem hnědé melíry, ale jak se vymývaly a odrůstaly, tak jsem měla rezaté pruhy do půlky hlavy. Co s tím? Brouzdala jsem po netu a pak mě napadlo nechat si udělat převráceně ombré. Nejdřív jsem šla ke kadeřnici, ale ta věděla prd, jak se dělá hezké ombré. Až kamarádka mi to opravila a jsem moc spokojená. Vypadá to dobře natočené i v drdolu nebo culíku.

Opět tu mám pár věcí z pražských nákupů. Nedávno jsem dělala pořádek ve skříni a vyhodila jsem asi  50 kilo oblečení, vážně! :D Však to znáte, když si skováváte nějaké hadříky, co možná ještě unosíte na zahradu nebo nějakou práci, nebo něco, do čeho snad ještě zhubnete/přiberete. To vše letělo do háje a je čas na obměnu :) I když to jde tedy pomalu...budu muset jít aspoň 20x na nákupy, než najdu tu správnou koženkovou bundu a ty správné boty, svetr, etc.
Armani kabelka. Jistě ji znáte, je hodně populární a líbila se mi :)

Balerínky z FaF za 300 Kč

Šaty z New Yorkeru za 179 Kč

Džíny z Bershky, mají zajímavé šití kolem kapes.

Také je tu pokračování na recenze kosmetiky z Londýna. MUA u nás tak nějak frčí. Možná je to tím, že je z ciziny, ale je dostupnější, jak jiné značky. MUA je v jejich drogeriích ta nejlevnější značka jako u nás Essence. Kdysi jsem si pořídila 2 paletky MUA každou za asi 240 Kč, jinak ale vyjde na 120 Kč. Nemyslím si, že má cenu ji u nás nakupovat za dražší cenu, nestojí to za to. Každopádně pokud máte možnost nakoupit přímo, tak proč ne :)

Tvářenka v přepočtu za 30 Kč. Když jsem ji zkoušela poprvé v obchodě, tak mě nijak nezaujala, ale ta růžová mi na ruce zůstala hodně dlouho, což mě přesvědčilo ke koupi. Není tedy zrovna výrazná, spíš jemná , ale za 30 Kč je fajn :)

Obyčejný lesk na rty také za 30 Kč. Moc mi tedy nevoní, je to nepříjemná vůně a barva je velice jemná. Vyzkoušela jsem tedy opět pár věcí od MUA, ale další už zkoušet nebudu..


7 komentářů:

  1. Ty vlásky ti fakt sluší! :)

    Ráda bych Tě pozvala na mojí giveaway :)
    http://zivotvery.blogspot.cz/2013/08/bleskova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tie vlasy sú božské!...Ja mám tiež melír ale teraz chcem také ako máš ty tieež, budem nad tým najbližšie uvažovať :)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to dobrá volba :) Stačí dobarvovat jen konce a blond barvou zase jen kořínky. A pokud se pak rozhodneš jít na blond úplně, tak stačí dobarvovat méně ty konce, až to postupně celé odroste.

      Vymazat
  3. Šaty a balerínku sú krásne....a teda aj ty:)

    OdpovědětVymazat