pondělí 12. srpna 2013

Moje TOP z dekorativní kosmetiky

Zdravím svoje čtenáře :)
Již jsem měla možnost vyzkoušet tolik produktů z dekorativní kosmetiky, že bych je snad ani nespočítala :) Ukážu vám, které mezi nimi byly ty nejlepší a patří mezi moje TOP.
1. Báze pod oční stíny
Jednoznačně od Too Faced. Stojí 350 Kč (nebo 270 po slevě) a je zaručeně nejlepší, co jsem zkusila.

2. Oční stíny
Teď mám trošku dilema mezi MAC a Too Faced. MAC má větší výběr i z pigmentů, ale Too Faced má stíny zase krásně máslové, takže možná remíza :)


3. Tužka na oči.
Opět Too Faced. Jejich tužky jsou krémové, výrazné a vydrží celý den. Za 490 Kč (sleva 390).

4. Linky na oči.
Opět se přikláním k MAC. Zkusila jsem i z drogerie, ale tyto jsou prostě lepší. Krémové, výrazné, vydrží dlouho. Cena je asi 500 Kč.

5. Řasenka
To bude Maybelline Colossal Volume waterproof a Loréal Volume million excess :) Každá kolem 180 Kč.

6. Makeup
I když jsem jich zkusila asi 50, stále se vracím k Dior Diorskin Nude. Nejlepší makeup - jemný, nejsou vidět tahy, krytí jemné, ale dá se zvýšit více vrstvami, hydratuje, prostě parádní věc :) Cena u nás je 1300, ale já nakupuji vždy v zahraničí za 800 !! 500 Kč rozdíl.

7. Korektor
Pod oči YSL Touche Eclat, jinak na ostatní pupínky mi to je v celku jedno. Essence nebo Too Faced či Benefit, jakýkoliv dobrý, krémový a hodně krycí.

8. Pudr
Maybelline Affinitone za 90 Kč. Pleť je hezká, nenabaluje se jako jiné pudry, protože je lehoučký.

9. Tvářenka
Nu tak to tedy nevím, která je nej. Líbí se mi od Dermacol, Mabyelline colorama i Mary Kay. V podstatě jakákoliv, co je hezky jemná, máslová a dobře se s ní pracuje.
10. Rozjasňovač
Mac Luna za 450 Kč.

11. Bronzer
ELF Golden za asi 90 Kč. Skvělá věc :)

12. Rtěnka
MAC rtěnky. Dobrá konzistence, krásná vanilková vůně a krásné barvy. Cena je 500 Kč.

13. Lesk
MAC prolongwear lipglass v barvě Infinitely Likable za asi 550 Kč. Jednak dlouho vydrží a také netvoří na rtech takové žmolky a proužky. Prostě jen vybledne, ale nezanechá stopy.

To je asi vše. Napište mi do komentů, pokud máte podobné oblíbené produkty nebo jaké jsou vaše, budu ráda za inspiraci :)

2 komentáře:

  1. Šmankotky, kdybych si měla každý kus kupovat za zhruba 500,-, tak by mě asi brzy šlak trefil:-D Viz. MAC. Jsem nenáročná, takže mi stačí ty levnější kousky. :-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jistě, toto jsou jen moje top :) taky to nekupuji vše naráz, ale jednou za čas něco. ono to vydrží dlouho :)

      Vymazat