sobota 10. srpna 2013

Vyhlášení Saloos Giveaway :)

Ahoj všichni :)
Na tento den jistě netrpělivě čekáte. Konečně tu máme výsledky GA.
Když jsem se probírala komenty a koukala, kolik lidí se přihlásilo, bylo mi líto, že nemám více balíčků nejlépe pro každého z vás :( Nejvíc mě těší, že někteří píšou dokonce i víc, než jen přihlášení do GA. Chválíte blog a píšete, jak se vám tu líbí. Co víc si můžu přát? :) I kdyby se tu líbilo jen někomu z vás, stále to má pro mě velikou hodnotu a budu psát a udržovat blog.
Aby byl výběr spravedlivý, spočítala jsem všechny komenty a čísla dala do generátoru náhodných čísel. Výsledek bylo číslo 85 a 59.


Vítězkami tedy jsou :
Monča H. 1.balíček a Finská hrdinka 2.balíček (hezké jméno :)
Gratuluji vám holky a prosím zašlete adresy na janik.iventris46@gmail.com

Jinak všem moc díky za účast :)

2 komentáře: