pondělí 29. července 2013

Saloos Giveaway Update

Hezký den všem!
Slíbila jsem vám jedno překvapení, tak tady je :)
Vzhledem k velikému zájmu , ale taky i proto, že mi píšete moc hezké komenty a svoje názory, jsem se rozhodla rozšířit GA o další balíček, takže výherci budou 2 ! :)
Není pro mě lepší odměny, než když mi někdo napíše svoje uznání. Vážně bych vám chtěla poděkovat a nejraději bych dala každému nějakou výhru, kéž by to šlo. Nicméně doufám, že vás alespoň toto potěšilo.
Copak najdete v druhém balíčku?
Saloos saténový olej na holení 125 ml, neutrální odličovací olej 50 ml a balzám do kapsy s vůní levandule :)
Ještě bych chtěla posunout konec GA na sobotu 10.8., protože budu mít nějaké cestování :)



8 komentářů:

  1. Waw super, tešíme sa isto všetky. A presne ako píšeš, ja vždy vyhlásenie víťaza GA odkladám pokiaľ môžem. Príde mi to také nespravodlivé keď vyberiem len jedného víťaza, pritom by som naozaj rada odmenila každého:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak...take bych nejradeji odmenila kazdeho. Tolik lidi se prihlasilo a mam z toho radost, takze jsem pridala alespon jeden balicek. Jedu tedka na dovcu, tak jsem to odlozila, protoze si nejsem jista, jak na to bude cas. Jak se vratim, tak bude urcite fuuuura prace. Radeji jsem to posunula, abych to zvladla v klidu :)

      Vymazat
  2. hmm krásna voňavá GA :)
    je pekné že si vážiš svojich čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je hrozně milé, děkujeme:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, chtěla bych se zeptat, zda ten Saloos olej na holení je možné použít i na holení jiných, než těch běžných částí, které lidi holí běžně? Myslím tím třeba ruce, protože jsem tady
    viděla, že epilaci rukou provádějí úplně běžně, a tak mě to zajímalo. Samozřejmě se už ptám logicky mimo giveaway, protože jsem toho o Saloos hodně slyšela a někdy ji třeba i zkusím :)

    OdpovědětVymazat